en-UShr-HR
Traži
20. rujna 2018. ..:: DANI E-medica » Dani E-medica 2018. » Program Smotre ::..   Prijava
Streaming 2018.  Streaming 2018. Minimiziraj

Cijeli program
11. Smotre mogli ste pratiti na:


Zahvaljujemo Luki Mlinariću i Stjepanu Mikuliću iz CARNeta, te učenicima Luki Komesu i Mariu Nagrajsaloviću iz Škole za medicinske sestre Vrapče, koji su realizirali prijenos!


  
Program  11. Smotre "Dani E-medica 2018." ~ Terme Tuhelj  Program 11. Smotre "Dani E-medica 2018." ~ Terme Tuhelj Minimiziraj


P   R    O    G    R    A    M



   08. - 11. veljače 2018.


Četvrtak, 08. veljače 2018.
 
 12:00 - Registracija sudionika
14:00 - Ručak
15:00 - Sastanak koordinatora
 
15:30 - Predstavljanje škola
Moderatori: Aleksandra Vidoša i Miroslava Kičić
1
15:30 - Škola za medicinske sestre Vinogradska
 2   15:35 - Srednja medicinska škola Slavonski Brod
 3   15:40 - Medicinska škola Pula
 4   15:45 - Pomorska škola Zadar
 5   15:50 - Srednja zdravstvena škola Celje
 6   15:55 - Srednja škola Pregrada
 7   16:00 - Medicinska škola Varaždin
 8   16:05 - Srednja poljoprivredna i tehnička škola Opuzen
 9   16:15 - Srednja zdravstvena i kozmetička škola Maribor
 10   16:20 - Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd
11   16:25 - Gimnazija Daruvar
 12   16:30 - Medicinska škola Jezero Sarajevo
 13   16:35 - Medicinska škola Draginja Nikšić Sremska Mitrovica
 14   16:40 - Srednja škola Pakrac
15   16:45 - Srednja škola Viktorovac Sisak
16   16:50 - Ekonomsko birotehnička i trgovačka škola Zadar
 17   16:55 - Srednja zubotehnička škola Sarajevo
18   17:00 - Medicinska škola Bjelovar
19   17:05 - Škola za medicinske sestre Mlinarska
20   17:10 - Škola za medicinske sestre Vrapče
21   17:15 - Zubotehnička škola Beograd
22   17:20   Srednja škola Čakovec
23   17:25 - Srednja škola Bedekovčina
24   17:30 - Medicinska škola Dubrovnik
25   17:35 - Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
26   17:40 - Zdravstvena škola Split
         
     
19:00 -
 
Svečano otvaranje 11. Smotre „Dani E-medica 2018."
  - Edin Kadić, voditelj projekta E-medica
  - Zlatica Šimunović (E-medica): Zajednički učenički projekti
  - Verica Elveđi (E-medica): Smotra „Dani E-medica"
  - Natalija Šnidarić (E-medica): Razmjene učenika
  - Tomislav Novak, Terme Tuhelj
  - Davor Vidaković, Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
  - Asja Jelaković, Udruga ravnatelja zdravstvenih škola RH
  - Antonela Czwyk Marić, Agencija za odgoj i obrazovanje
  - Mile Živčić, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
  - Goran Kezunović, Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet
  - Jasna Petek, Krapinsko-zagorska županija
  - Lidija Kralj, Ministarstvo znanosti i obrazovanja RH
   

 
-
Od 20:30 do 21:30 sati dogovor koordinatora (voditelja) učeničkih projekata sa tehničkom podrškom Smotre o zahtjevima, zamjeni i pripremi prezentacija za petak, 9.veljače 2018.
- Upoznavanje sa Etičkim kodeksom Smotre
-
Dogovor o „štandovima" i posterima (Verica Elveđi:  verica-elvedji@medskolazd.hr)  
-
Dogovor sportskih timova o organizaciji, terminima sportskih natjecanja i zabave (
Aleksandra Acalin: aleksandra.acalin@si.htnet.hr i Luka Plazina  luka.plazina@skole.hr)

        20:30 - Večera

        21:30 - 00:00  - Zajedničko druženje - DISCO


Petak, 09. veljače 2018.

  Prezentiranje zajedničkih projekata
Moderatori:  Štefica Sukreški i Mirjana Kozina
 
09:00 - „Drevne terapije za moderne tegobe" - Medicinska škola Šibenik, Srednja škola Pakrac i Medicinska škola Bjelovar
09:15 - „Antropološka medicina" - Medicinska škola Dubrovnik, Medicinska škola Šibenik i Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
09:30 - „Rijetke bolesti" - Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar, Srednja zdravstvena i kozmetička škola Maribor, Medicinska škola Pula i Srednja medicinska škola - Jezero Sarajevo
09:45 - „Očevi i dojenje" - Medicinska škola Bjelovar, Medicinska škola Pregrada i Medicinska škola Čakovec
10:00 - „Tijelo pamti" - Zdravstveno učilište Zagreb, Srednja škola Pregrada, Hotelijersko-turistička škola Zagreb i Srednja škola Čakovec
10:15 -

„Energetski napici" - Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd, Srednja medicinska škola Jezero Sarajevo, Srednja medicinska škola grada Skopja Dr Panče Karagjozov i Zubotehnička škola Beograd

10:30 - „Prirodna kozmetika 2: Alge - upotreba u kozmetici, kulinarstvu i farmakologiji“ - Škola za medicinske sestre Mlinarska, Medicinska škola Varaždin, Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar i Medicinska škola „Draginja Nikšić“ Sremska Mitrovica

10:45
- PAUZA  (Zajedničko fotografiranje - Atrij hotela "Well")
 
Moderatori:   Irena Crkvenac i Zdenka Sršen Juričević 
 
11:15 - „Termalni izvori - zdravlje iz dubina Zemlje“ - Medicinska škola Šibenik, Srednja škola Viktorovac Sisak, Medicinska škola Pula i Srednja škola Pakrac
11:30 - „Financijska pismenost 2" - Ekonomsko-birotehnička i trgovačka škola Zadar, Škola za medicinske sestre Mlinarska i Pomorska škola Zadar
11:45 - „Intrahospitalne infekcije“ - Medicinska škola Šibenik, Medicinska škola Bjelovar i Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
12:00 -

„Jutro poslije - urgentna kontracepcija" - Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd, Medicinska škola Šibenik, Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar i Zubotehnička škola Beograd

12:15 - „Nisam meta cigareta“ -  Srednja škola Bedekovčina, Škola za medicinske sestre Vrapče i Škola za medicinske sestre Mlinarska
12:30 -

„Iz mračne prošlosti u svjetliju budućnost duševnih bolnica" - Škola za medicinske sestre Vrapče, Medicinska škola Bjelovar i Srednja škola Čakovec

12:45 -

„Utjecaj glazbe na mlade - glazba kao terapija“ - Srednja škola Viktorovac, Srednja škola Pakrac i Medicinska škola Bjelovar

 
13:0
0 - PAUZA ZA RUČAK
 

  Strukovna predavanja za nastavnike (Kongresna dvorana Hotela "WELL")
 
- Ovaj blok prezentacija odvija se paralelno sa učeničkim radionicama i sportskim događanjima

Moderator:   Verica Elveđi i Đurđica Stanešić
15:00 -

Josip Luša, Agencija za mobilnost i programe EU - Odjel za strukovno obrazovanje i osposobljavanje: „Mogućnosti za strukovne škole u okviru programa Erasmus +”

   Tijekom prezentacije sudionicima će biti predstavljene mogućnosti sudjelovanja strukovnih škola u okviru programa Erasmus +. Konkretno, predstavljene će biti mogućnosti u okviru Ključne aktivnosti 1 (Mobilnost u svrhu učenja za pojedince) i Ključne aktivnosti 2 (Suradnja za inovacije i razmjenu dobre prakse), a riječi će biti i o Europskom kreditnom sustavu u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju (ECVET), europskom alatu za priznavanje i potvrđivanje ishoda učenja stečenih tijekom međunarodne mobilnosti.

15:45 -

Aleksandra Mudrinić Ribić, CARNet : „Projekt E-škole i scenariji poučavanja“

   Predstavljanje pilot projekta e-Škole čija je svrha uspostaviti sustav razvoja digitalno zrelih škola. Jedna u nizu planiranih aktivnosti za ostvarenje svrhe projekta je i sustavno uvođenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u proces učenja i poučavanja i izrada digitalnih obrazovnih sadržaja kao i integracija suvremenih metoda učenja i poučavanja u obrazovni proces. Na tom tragu bit će prezentirani izrađeni Scenariji poučavanja i Digitalni obrazovni sadržaji – DOS, prvenstveno namijenjeni učiteljima prirodoslovnih predmetna ali i svim drugim učiteljima i edukatorima koji žele potaknuti suradnju s kolegama i osuvremeniti svoju nastavu uz podršku tehnologije i digitalnih sadržaja i alata.

16:15 -

Tatjana Papst, Srednja škola Bedekovčina: „Mjerenje kvalitete u odgoju i obrazovanju“

   Što je kvaliteta, općenito i u odgoju i obrazovanju? Kako mjeriti kvalitetu u školi? Kako stvoriti sustav upravljanja kvalitetom u školi i što mogu biti instrumenti ispitivanja zadovoljstva korisnika u ustanovi za odgoj i obrazovanje? Što s rezultatima ispitivanja zadovoljstva korisnika? Procesi kojima se uspostavlja interni sustav kvalitete od definiranja misije i vizije do strategija razvoja i napretka za postizanje postavljene vizije. Postupci za snimanje stanja u ustanovi, izrada Razvojnog/Plana unaprjeđenja i redefiniranje ključnih nedostataka dobivenih snimkom u ciljeve i realizacija istih uz određene metode, resurse, odgovorne osobe. Procesi i postupci nastavnog i vannastavnog rada koji se mogu standardizirati i za njih izraditi protokoli postupanja. Praćenje pojedinih odgojno-obrazovnih i drugih školskih procesa u funkciji poboljšanja kvalitete i boljeg funkcioniranja školske ustanove.

16:45 - PAUZA
17:15 -

Antonela Czwyk Marić, Agencija za odgoj i obrazovanje - Podružnica Split: „Zdravstvena pismenost“

   Više od 40 godina UNESCO slavi Međunarodni dan pismenosti 9.rujna podsjećajući da je to ljudsko pravo i temelj svih učenja a posebno cjeloživotnog učenja koje svakom pojedincu osigurava bolji i kvalitetniji život. Pismenost nije jednoznačna i treba je promatrati kao sklop niza pojedinačnih pismenosti. Osnovno shvaćanje pismenosti prvenstveno podrazumijeva kompetencije u području čitanja, pisanja i računanja. PISA pak pojam suvremene pismenosti vidi kao sposobnost primjene znanja i vještina iz ključnih predmetnih područja i provodi istraživanja sa učenicima iz 65 zemalja svijeta kroz tri osnovna područja procjene: čitalačka pismenost, matematička pismenost i prirodoslovlje. Za pojedince, obitelji i društva pismenost je instrument osnaživanja koji pozitivno utječe na zdravlje, prihode i odnose sa svijetom. U području obrazovanja, ekonomije, očuvanja zdravlja, reprodukcije i ravnopravnosti spolova jasne su brojne koristi vezane uz podizanje razine pismenosti. Sve više prevladava i shvaćanje da pismenost nema jednu, već više dimenzija te osim opće pismenosti, govorimo i o raznim drugim vrstama pismenosti: digitalna, matematička, znanstvena, kulturalna, informacijska, financijska, tehnička, medijska, ekološka, zdravstvena …. pa su se u globaliziranim društvima pojavili i drugi načini razumijevanja „pismenosti“ ili „literacies“.
   Europsko istraživanje o zdravstvenoj pismenosti (2013) utvrdilo je da značajan broj odraslih u Europi ima lošu zdravstvenu pismenost a slabe kompetencije u zdravstvenoj pismenosti rezultiraju manje zdravim izborima, siromašnim zdravljem i hospitalizacijom. Zato je EPALE u fokusu svog zanimanja i istraživanja istaknuo temu zdravstvene pismenosti kroz niz zanimljivih objava i korisnih resursa. Ističe se važnost zdravstvene pismenosti posebice za ranjive skupine kao što su starije osobe, manjine i osobe s niskim dohotkom ili stupnjem obrazovanja.

17:45 -

Đurđica Stanešić, Škola za medicinske sestre Mlinarska: „Pozitivne promjene  u organizaciji nastave potaknute projektom E-medica“

  Projekt E-medica pokrenut je s ciljem povezivanja učenika i nastavnika zdravstvenih škola u Republici Hrvatskoj no ubrzo je prerastao granice Republike Hrvatske i postao međunarodni. U sam projekt uključile su se i nezdravstvene škole. Svaki projekt unutra E-medice sastoji se od: pripremne faze, planiranja projekta, provedbe , predstavljanja projekta na smotri i na kraju valorizacija projekta. Rad na projektu omogućava učenicima stjecanje novih znanja i vještina, razvija kreativnost, komunikacijske vještine te povećava razinu informacijske pismenosti. Dobrobit projekta ne odnosi se samo na učenike već i nastavnike. Nastavnici mentori uz učenike produbljuju znanja o projektnim temama i omogućen im je uvid u različite načine organizacije nastave i provedbe nastavnih kurikuluma u školama suradnicima.
   Cilj predavanja je prikazati kako smo unaprijedili rad u školi koristeći se novim spoznajama i/ili iskustvom škola suradnica iz zajedničkih projekata. Promjene nismo planirali i realizirali na nastavi u školskom okruženju već i na nastavi na kliničkim odjelima.
   Projekti koji su potaknuli pozitivne promjene i nastavili se u raznim oblicima nakon završetka projekta su: Ubodni incidenti, Zbrinjavanje rana, Financijska pismenost, Alge-upotreba u kulinarstvu, kozmetici i farmakologiji i Ergonomija.

18:15 -

Natalija Šnidarić i Marija El Aklouk, Škola za medicinske sestre Mlinarska: „Implementacija sadržaja projekata E-medica u predmete redovne nastave i završne radove učenika“

  Nacionalnim okvirnim kurikulumom predviđene su međupredmetne teme koje se provode kroz redovne obrazovne programe. Odabirom tema i provedbom projekata E-medica udovoljeni su zahtjevi NOK-a te se sadržaji projekata uvode u predmete redovne nastave strukovnog kurikuluma Škole za medicinske sestre Mlinarska. Osim provedbe samih sadržaja potiče se i vršnjačka edukacija.
   Cilj predavanja je prikazati kako smo implementirali sadržaje projekata E-medica u sadržaje nastavnih predmeta, udovoljavajući uvjetima provedbe međupredmetnih tema NOK-a: zaštita zdravlja, građanski odgoj i obrazovanje, upotreba IT, učenje učenja, poduzetništvo te osobni i socijalni razvoj. Projekti koji su do sada implementirani u nastavne predmete su: Ubodni incidenti, Zbrinjavanje rana, Financijska pismenost – kroz 2 godine, Alge-upotreba u kulinarstvu, kozmetici i farmakologiji te Ergonomija.
   Sa druge strane, istraživački projekti učenika priznaju se kao teme za završne radove jer zadovoljavaju sve kriterije izrade i obrane završnih radova. Cilj je primjerom dobre prakse pokazati na koji način se navedeno omogućuje učenicima.

     
16:00 - SPORT I REKREACIJA 
(Moderatori: Aleksandra Acalin i Luka Plazina ...)
    Sportska natjecanja (odbojka, graničar, Crossfit, Mala olimpijada…)
Točan raspored događanja ovisi o broju ekipa i bit će izvješen na
OGLASNOJ PLOČI
 

   19:00 - Večera

    - Od 20:00 do 21:00 sati dogovor koordinatora (voditelja) učeničkih projekata sa tehničkom podrškom Smotre o zahtjevima, zamjeni i pripremi prezentacija za subotu, 10.veljače 2018.

 
    21
:30 - 00:00  - Zajedničko druženje - DISCO

 

Subota, 10. veljače 2018.


 


Prezentacije zajedničkih projekata:
 

Moderatori:  Marija Čupić i Snežana Žaja
09:15 - „Adipositas" - Srednja zdravstvena i kemijska škola Novo mesto, Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd, Škola za medicinske škole Mlinarska,  Medicinska škola Šibenik i XI. gimnazija Zagreb
09:30 - „Indeks tjelesne mase kod srednjoškolki" - Medicinska škola Šibenik, Pomorska škola Zadar, Srednja zdravstvena škola Celje i Medicinska škola Varaždin
09:45 - „Yoga ili kako ne sagorjeti u zdravstvu" - Srednja škola Viktorovac, Srednja škola Čakovec, Medicinska škola Bjelovar i Zdravstvena škola Split
10:00 - „Aktivnosti jednog srednjoškolca - selo/grad" - Srednja škola Bedekovčina, Škola za primalje Zagreb i Zdravstvena škola Split
10:15 - „Atraktivnost sestrinske profesije" - Škola za medicinske sestre Vinogradska i Škola za medicinske sestre Vrapče
10:30 -

„Vježbama disanja protiv stresa" - Srednja medicinska škola - Jezero Sarajevo,  Farmaceutsko fizioterapeutska škola Beograd, Srednja zdravstvena škola Celje i Medicinska škola Bjelovar

10:45 - „Prva pomoć - prava pomoć" - Medicinska škola „Draginja Nikšić“ Sremska Mitrovica, Medicinska škola Šibenik, Srednja škola Pakrac, Srednja stručna škola „Miloš Crnjanski“ Kikinda i Pomorska škola Zadar

11:00
- PAUZA
 
Moderatori:  Marin Perinić i Marija El Aklouk
 11:30 - „Steroidi u adolescenciji" - Škola za medicinske sestre Vrapče, Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar i Ekonomsko-birotehnička i trgovačka škola Zadar
 11:45 - „Placebo ste vi" - Medicinska škola Dubrovnik, Medicinska škola Šibenik, Medicinska škola Pula i Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
 12:00 - „Prevencija oralnog zdravlja kod školske djece" - Zubotehnička škola Beograd, Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar i Srednja zubotehnička škola Sarajevo
 12:15 - „Ergonomija 2: Očuvanje zdravlja kralježnice" - Škola za medicinske sestre Mlinarska, Srednja zdravstvena i kemijska škola Novo mesto, Pomorska škola Zadar i Škola za medicinske sestre Vrapče
 12:30 - „Život poslije smrti" - Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar, Srednja škola Viktorovac Sisak, Srednja medicinska škola Slavonski Brod i Srednja stručna škola „Miloš Crnjanski“ Kikinda
 12:45 - „Zašto je španjolska gripa 1918. godine usmrtila toliko ljudi?" - Medicinska škola Bjelovar, Gimnazija Daruvar i Srednja poljoprivredna i tehnička škola Opuzen
 
13:00 - PAUZA ZA RUČAK
 

  Strukovna predavanja za nastavnike (Kongresna dvorana Hotela "WELL")
 
- Ovaj blok prezentacija odvija se paralelno sa učeničkim radionicama i sportskim događanjima

Moderator:  Verica Elveđi i Antonela Czwyk Marić
15:00 -

Antonela Czwyk Marić, Agencija za odgoj i obrazovanje - Podružnica Split: „Digitalna pismenost u Google učionici” (radionica)

    Digitalna pismenost opisuje se kao vještina pronalaženja internetskih sadržaja, procjene i upotrebe tog sadržaja, kreiranja novih sadržaja kaoi načina podijele tog sadržaja s drugima. U ovoj radionici cilj je pokazati način suradnje, razmjene ideja i izradu zajedničkih dokumenatau poznatom online Google okruženju. Sudionici će imati priliku u Google učionici izraditi zajednički digitalni materijal kako bi takav način rada mogli koristiti u budućim suradničkim projektima ali i u redovnoj nastavi. Upoznat će se s mogućnostima Google Diska (engl. Google Drive) kao online servisa za pohranu podataka „u oblaku“ koji omogućava sinkronizaciju, dijeljenje i izmjenu ili izradu podataka između više računala i/ili korisnika. Sudionici će imatii mogućnost izrade, dijeljenja i objavljivanja datoteka kao što su mape, dokumenti, prezentacije, proračunske tablice, crteži i obrasci.Osim na računalu, Google Disk se može koristiti na tabletima i pametnim mobitelima.
Napomena:
   Za sudjelovanje u radionici sudionici moraju imati otvoren Google račun. Ukoliko već imate otvoren Google račun bit će dovoljno prijaviti se sa svojom e-mail adresom i zaporkom na Google Disk. Ukoliko nemate molimo da na poveznici https://accounts.google.com pomoću posebnog obrasca izradite svoj gmali korisnički račun.
   Na radionicu obavezno ponesite svoj gmail račun i lozinku (zaporku), te ponesite laptop za rad, može tablet ili pametni telefon, ali ćete onda možda imati ograničene mogućnosti!

15:45 -

Josip Mihaljević, Škola za medicinske sestre Vrapče: „Obrazovne igre u nastavi informatike“

   Učenje utemeljeno na igrama (engl. game based learning) proces je učenja s pomoću videoigara. Taj način učenja počinje se više razvijati zbog veće dostupnosti i primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u školama. Poželjno je povremeno se koristiti igrama tijekom nastave jer su zabavne te lako zaokupljaju pažnju učenika. Stranica Informatičke igre i multimedijski i prikaz znanja rezultat je ideje da se napravi mrežna stranica na kojoj učenici mogu igrati različite igre iz kojih mogu na zabavan način naučiti činjenice vezane uz informacijsku i komunikacijsku tehnologiju. Igre su različite poput kvizova s različitim tipovima pitanja, križića i kružića, tetrisa te križaljki. Sve te igre, koje se igraju na poznati način, imaju ugrađena pitanja na koja igrač mora odgovoriti kako bi mogao nastaviti s igrom. Te se igre mogu koristiti na početku sata u svrhu podizanja učeničkoga interesa za igre te na kraju sat za ponavljanje gradiva. Sve igre sa stranice mogu se također igrat i na mobilnim uređajima, pa ih učenici mogu koristiti izvan nastave tijekom svakodnevnih aktivnosti poput vožnje autobusom ili tramvajem ili čekanja u redu.
Ključne riječi: obrazovne igre, učenje utemeljeno na igrama, mrežne stranice, ponavljanje, motivacija
.

16:15 -

Edin Kadić,  Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar: „Uporaba IK alata u izradi nastavnih multimedijalnih sadržaja“

    Uz brojne radionice koje upućuju u naprednije korištenje IK tehnologija u školama, cilj nam je usmjeriti se osnovnim svakodnevnim potrebama nastavnika. Kroz ovu radionicu želimo približiti širem krugu nastavnika kojima je potrebna temeljna i primjenjiva uporabu osnovnih, jednostavnih i lako dostupnih alata za svakodnevnu obradu digitalnih foto i video sadržaja, bilo da se radi o običnim PowerPoint prezentacijama ili nekim zahtjevnijim alatima (Prezi…)
   Prvi dio radionica je usmjeren obradi fotografija korištenjem jednostavnih alata (MS Office Picture Manager, Bojanje/Paint), drugi dio snimanju i obradi video zapisa (Movie Maker), te implementiranju svih tih sadržaja u multimedijalne prezentacije.

16:45 - PUZA
17:15 -

Biserka Šavora, Škola suvremenog plesa Ane Maletić i  Zlatica Šimunović, Škola za medicinske sestre Vrapče: „Vrste i važnost pitanja u nastavi i projektima"  

   Znati postavljati pitanja u nastavi vrlo je važna nastavnička vještina ukoliko želimo imati aktivne i motivirane učenike. Vrlo je slično i u vođenju projekata. Ako postavljamo prava pitanja poučit ćemo i učenike istoj vještini te na taj način poticati njihovu kreativnost i inovativnost i stvarati ozračje u kojem mogu učiti kritički razmišljati i razvijati generičke kompetencije.

17:45 -

Aleksandra Vidoša i Irena Crkvenac, Škola za medicinske sestre Vrapče: „Hrvatski jezik u strukovnom kurikulumu“

   U Direktivi 2005/36/EC Europskog parlamenta i vijeća o priznavanju stručnih kvalifikacija za pristupanje izobrazbi za medicinske sestre opće njege zahtjeva se završetak općeg obrazovanja od deset godina (Članak 31. stavak 1. Direktiva 2005/36/EC). Satnica obrazovanja u izobrazbi medicinskih sestara opće njege obuhvaća i najmanje tri godine studija, odnosno 4600 sati teoretske i kliničke izobrazbe, gdje na teoretski dio otpada najmanje jedna trećina, a na trajanje kliničke izobrazbe najmanje jedna polovina minimalnog trajanja izobrazbe (Članak 31. stavak 3. Direktiva 2005/36/EC).
   Nakon nekoliko uvida od strane Europske unije, 2006. i 2008. gdje je utvrđeno kako ne postoji desetogodišnji općeobrazovni program prije pristupanja izobrazbi za medicinsku sestru opće njege krenuo je od školske godine 2010./11. petogodišnji program koji i sada izvodimo u 23 škole u Republici Hrvatskoj.
   S obzirom da strukovno obrazovanje treba osigurati stjecanje znanja, vještina i kompetencija važnih za tržište rada, i osigurati napredak u daljnjem obrazovanju kao i ostalih kompetencija važnih za daljinji profesionalni i osobni razvoj kao i cjeloživotno učenje, namjera predavanja je prikazati potrebe polaznika, potencijalne teškoće kao i mogućnosti za unaprjeđenje u obrazovanju budućih zdravstvenih profesionalaca.

18:15 -

Marina Šostarić, Medicinska škola Bjelovar: „Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim predmetima u zanimanju medicinska sestra opće njege/medicinski tehničar opće njege“ 

   Nastavna aktivnost je složena djelatnost učenika u stjecanju znanja, razvijanju vještina i usvajanju odgojnih vrijednosti. Suvremeno školstvo danas se temelji na organiziranju nastavnih aktivnosti koje su inovativne, koje ne ograničavaju razvoj osobnosti učenika i pri čemu se teži da učenik uči tako da angažiranjem svojih ranijih iskustava rješava novonastalu situaciju u vlastitom spoznajnom prostoru. U tome se ogleda i obrazovanje budućih generacija medicinskih sestara, koje mora pružati jamstvo da je buduća medicinska sestra tijekom osposobljavanja stekla određeno znanje i vještine te da posjeduje kompetencije sukladne svome obrazovanju. Zato su važna proučavanja sudjelovanja učenika u nastavnim aktivnostima strukovnih predmeta te njihova vlastita percepcija osobnog sudjelovanja u toj nastavi. Cilj rada je utvrditi obilježja nastavnih aktivnosti strukovnih predmeta te utvrditi postoji li razlika u procjeni nastavnih aktivnosti s obzirom na spol učenika i prosječnu završnu ocjenu u prethodnom razredu. U istraživanje je bilo uključeno 250 učenika 4. i 5. razreda Medicinske škole Bjelovar i Škole za medicinske sestre Mlinarska u Zagrebu, smjer medicinska sestra opće njege/medicinski tehničar opće njege. Temeljem provedenog istraživanja utvrđeno je da učenici nastavu strukovnih predmeta najčešće percipiraju kao interesantnu i izazovnu, u nešto manjoj učestalosti navode da im nastavne aktivnosti pružaju zadovoljstvo, dok im najmanje pružaju mogućnost izbora. Nema značajnijih razlika u percepciji nastavnih aktivnosti u odnosu na prosječnu završnu ocjenu iz prethodnog razreda, dok značajno veće slaganje s tvrdnjama koje se odnose na mogućnost izbora imaju mladići u odnosu na djevojke.

     
15:00

 

-

 

SPORT I REKREACIJA 
(Moderatori: Aleksandra Acalin i Luka Plazina ...)
Sportska natjecanja (odbojka, graničar, Crossfit, Mala olimpijada…)
Točan raspored događanja ovisi o broju ekipa i bit će izvješen na
OGLASNOJ PLOČI

Radionica
„Prva pomoć prava pomoć“
 
     19:00 -  Zajednička večera
 
     22:00 - Noćno kupanje uz glazbu (20:00 do 02:00 sata)

 

Nedjelja, 11. veljače 2018.

Moderatori:  Edin KadićZlatica Šimunović
10:00 - Najava novih projekata za 12. Smotru „Dani E-medica 2019."
  - Predstavljanje Foruma za slobodu odgoja - Biserka Šavora
  - Igrokaz Medicinske škole Šibenik: Vremena ljudi običaji
11:30 - Podjela potvrdnica školama sudionicama 11. Smotre „Dani E-medica 2018."
12:00 - Završetak 11. Smotre „Dani E-medica 2018."

    
Pokrovitelji i sponzori 11. Smotre "Dani E-medica 2018."  Pokrovitelji i sponzori 11. Smotre "Dani E-medica 2018." Minimiziraj
 
     

 
POD POKROVITELJSTVOM:



 
  

 
SPONZOR                  Pod pokroviteljstvom              

...................................................................................................................................................................................................

ZLATNI SPONZORI:

 

                                              


...................................................................................................................................................................................................

SPONZORI
:
 
                                       


                                              

      
 

  
Na mrežama 2108.  Na mrežama 2108. Minimiziraj

  
 Zahvaljujemo za potporu projektu E-medica: Minimiziraj

  
© 2018 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti
DotNetNuke® is copyright 2002-2018 by DotNetNuke Corporation