en-UShr-HR
Traži
26. ožujka 2019. ..:: DANI E-medica » Dani E-medica 2019. » Program Smotre ::..   Prijava
Streaming 2019.  Streaming 2019. Minimiziraj

Cijeli program
12. Smotre moći ćete pratiti na:


Zahvaljujemo Hrvoju Liscu i ......... iz CARNETa, te učenicima ........... koji će osigurati ovaj prijenos!


  
Program 12. Smotre „Dani E-medica 2019.“  Program 12. Smotre „Dani E-medica 2019.“ Minimiziraj


  

P   R    O    G    R    A    M



  04.
- 07. travnja 2019.



Četvrtak, 04. travnja 2019.
 
 12:00 - Registracija sudionika
13:00 - Ručak
14:30 - Sastanak koordinatora
 
15:00 - Predstavljanje i upoznavanje škola
Moderatori: Aleksandra Vidoša i Miroslava Kičić
15:00 - Zdravstvena škola Split
15:05 - Srednja medicinska škola Slavonski Brod
15:10 - Medicinska škola Pula
15:15 - Medicinska škola, Šibenik
15:20 - Srednja škola Pakrac
15:25 - Medicinska škola Varaždin
15:30 - Srednja škola Dalj
15:40 - Medicinska škola Beograd
15:45 - Škola za medicinske sestre Vinogradska, Zagreb
15:50 - Pomorska škola Zadar
15:55 - Srednja škola Čakovec
16:00 - Srednja škola „Sveti Sava“ Beograd
16:05 - Medicinska škola Bjelovar
16:10 - Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
16:15 - Srednja škola u Maruševcu s pravom javnosti
16:25 - Srednja škola Koprivnica
16:30 - Medicinska škola Dubrovnik
16:35 - Srednja zubotehnička škola Sarajevo
16:40 - Srednja škola „Braće Radić“ Kaštel Štafilić
16:50 - Medicinska škola u Rijeci
16:55 - Srednja škola Pregrada
17:00   Srednja zdravstvena i kozmetička škola Maribor
17:05 - Škola suvremenog plesa Ane Maletić Zagreb
17:10 - Turističko ugostiteljska škola Šibenik
17:20 - Srednja škola Bedekovčina
17:25 - Medicinska škola „Draginja Nikšić“ - Sremska Mitrovica
17:30 - Srednja škola Dugo Selo
17:40 - Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd i Zubotehnička škola Beograd
17:45 - Škola za medicinske sestre Mlinarska
17:50 - Škola za medicinske sestre Vrapče
17:55 - Zdravstvena i veterinarska škola Dr. Andrije Štampara Vinkovci
18:00 - Medio - medica projekt
         
     
19:00 -
 
Svečano otvaranje 12. Smotre „Dani E-medica 2019."
  - Edin Kadić, voditelj projekta E-medica
  - Zlatica Šimunović (E-medica): Zajednički učenički projekti
  - Verica Elveđi (E-medica): Smotra „Dani E-medica"
  - Natalija Šnidarić (E-medica): Razmjene učenika
  - ....., Terme Tuhelj
  - Davor Vidaković, Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
  - Asja Jelaković, Udruga ravnatelja zdravstvenih škola RH
  - Barbara Kolarek, Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
  - Antonela Czwyk Marić, Agencija za odgoj i obrazovanje
  - Vesna Anđelić, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
  - ....., Krapinsko-zagorska županija
  - Bernard Gršić, Ured Predsjednice RH
 
 

 
-
Od 20:30 do 21:30 sati dogovor koordinatora (voditelja) učeničkih projekata sa tehničkom podrškom Smotre o zahtjevima, zamjeni i pripremi prezentacija za petak, 5.travnja 2019.
- Upoznavanje sa Etičkim kodeksom Smotre
-
Dogovor o „štandovima" i posterima (Verica Elveđi:  verica-elvedji@medskolazd.hr).
-
Dogovor sportskih timova o organizaciji, terminima sportskih natjecanja i zabave (
Aleksandra Acalin: aleksandra.acalin@skole.hr i Luka Plazina  luka.plazina@skole.hr).
- Kvizove vodi Krešimir Škugor, a sve informacije biti će dostupne na Info-pultu Smotre.
- Prijave i obavijesti za sport, kviz i zabavu biti će objavljeni na Info-pultu Smotre.

        20:30 - Večera

        21:30 - 00:00  - Zajedničko druženje
    - Bazen radi do 00:00 sati

 
Petak, 05
. travnja 2019.

      09:30 -  Studijski izlet u Krapinske Toplice  (bolnice i ranč Vrbanc) (prijavljeni)
   
  Prezentiranje zajedničkih projekata
Moderatori:  Marin Perinić i Sanja Benazić Kliba
 
09:00 - „Glifozat - zdravlje na kocki" - Medicinska škola Varaždin, Škola za medicinske sestre Mlinarska, Srednja škola Braća Radić Kaštel Štafilić
09:15 - „Poremećaji iz autističnog spektra" - Medicinska škola Šibenik, Medicinska škola Pula i Srednja stručna škola Miloš Crnjanski, Kikinda
09:30 - „Rijetke bolesti 2" - Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar, Srednja in kozmetična šola Maribor, Medicinska škola Pula i Srednja medicinska škola Jezero Sarajevo
09:45 - „Indeks tjelesne mase 2" - Medicinska škola Šibenik, Turističko-ugostiteljska škola Šibenik i Pomorska škola Zadar
10:00 - „Cijepljenje da ili ne" - Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar, Medicinska škola Dubrovnik, Medicinska škola Šibenik, Zubotehnička škola Beograd
10:15 - „Jedemo (ne)zdravo u školi" - Medicinska škola Dubrovnik, Srednja zubotehnička škola Sarajevo
10:30 - „Hipertenzija u adolescenciji“ - Medicinska škola Bjelovar, Srednja medicinska škola Jezero Sarajevo, Zdravstvena škola Split

10:45
- PAUZA  (Zajedničko fotografiranje - Atrij hotela "Well")
 
Moderatori:   Marina Šoštarić i Nikolina Zaplatić Degač
 
11:15 - Što mozak zna o plesu?“ - Škola za medicinske sestre Vrapče, Škola suvremenog plesa Ane Maletić, Srednja škola Koprivnica, Škola za medicinske sestre Mlinarska
11:30 - „Otkucaji našeg srca" - Zdravstvena škola Split i Medicinska škola u Rijeci
11:45 - „Životni put (ne)ovisnika“ - Srednja škola Pregrada, Srednja škola Čakovec, Srednja škola Viktorovac, Sisak
12:00 - „Intoksikacija komunikacijom" - Medicinska škola Dubrovnik, Medicinska škola Šibenik, Medicinska škola Pula
12:15 - „Sindrom izgaranja na poslu“ - Medicinska škola Šibenik, Zubotehnička škola Beograd, Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd i Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
12:30 - „Život s Crohnovom bolesti" - Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar, Srednja in kozmetična šola Maribor, Zubotehnička škola Beograd, Srednja škola u Maruševcu s pravom javnosti i Medicinska škola Pula
12:45 - „Biološki terorizam“ - Medicinska škola Šibenik i Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
 
13:0
0 - PAUZA ZA RUČAK
 

  Strukovna predavanja za nastavnike (Kongresna dvorana Hotela "WELL")
 
- Ovaj blok prezentacija odvija se paralelno sa učeničkim radionicama i sportskim događanjima

Moderator:  Verica Elveđi i Đurđica Stanešić
15:00 -

Tomislav Negulić, CARNET: „Edukacijske tehnologije i alati u obrazovanju”

    U današnjem svijetu formalnog i neformalnog obrazovanja tehnologija je ušla na velika vrata. Kroz uređaje, sustave, aplikacije i sadržaje. Što zapravo u toj priči ima smisla a što ne. Gdje je crta koju ne treba prijeći. I gdje smo tu mi i što sve možemo sa onim što imamo.

15:45 -

Marija Jurišić Šarlija, Zdravstvena škola Split: Tehnike podučavanja i digitalna tehnologija“

   Suvremeni nastavnik prilagođava stilove poučavanja potrebama učenika. Potrebno je voditi računa o konkretnoj situaciji u razredu, uvažavati razlike među učenicima i nastojati da se optimalno razviju sposobnosti učenika. Nastavni proces treba pružiti više od obične informacije i u tu svrhu potrebno je aktivirati sve učenike u razredu, posebno učenike sa poteškoćama u učenju. Koristeći različite nastavne tehnike možemo kod učenika razviti generičke kompetencije, stvoriti ozračje jednakosti i pripadnosti. Tako realiziramo inkluziju manje aktivnih učenika kakvi su najčešće učenici sa disleksijom, diskalkulijom, disgrafijom i ADHD-om. Kombinacija nastavnih tehnika sa Padletom pridonosi lakšem ostvarenju ishoda poučavanja. Ovaj način izvođenja nastave primjenjiv je za učenike i gotovo za sve nastavne predmete. Učenici pomoću Padleta mogu izrađivati mentalne mape, grupirati slike, pojmove, formule te popunjavati KWL tablicu. Poteškoće u komunikaciji nastavnik-učenik se smanjuju upotrebom ovog alata, jer učenik anonimno može iskazati svoje mišljenje. Nastavnik na taj način otkriva miskoncepcije kod učenika (razmisli-zapiši-podijeli) i zajedno sa cijelim razredom dolazi se do ispravnih zaključaka. Dinamici nastave pridonose mnogi interaktivni kvizovi. U usporedbi sa drugim kvizovima, učenici sa poteškoćama u učenju bolje rezultate postižu sa Quizizzom jer zadatke mogu rješavati svojim tempom. Suvremeni nastavnik mora doprijeti do svih učenika u razredu, od nadarenih pa do učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Ostvarivanje tog cilja omogućavaju mu uporaba različitih tehnika poučavanja uz primjenu odgovarajuće suvremene tehnologije.

16:15 -

Ana Tidlačko, Ivan Vučetić i Vesna Božić, Srednja škola Pakrac: „Razvoj učeničkih potencijala kroz volontiranje“

   Volontiranje je korištenje slobodnog vremena znanja, vještina, truda u korist druge osobe, a da za to ne tražimo nikakvu naknadu. Kako se je u našem gradu pojavila potreba za pružanjem palijativne skrbi, a nije bilo organizacije niti je sustav zdravstvene skrbi to omogućio skupila se grupa entuzijasta koja je pokušala kroz udrugu Palijativni tim LiPa osigurati kvalitetnu palijativnu skrb. Palijativni tim LiPa pored medicinskih sestara čine liječnici, psiholog, socijalni radnik, fizioterapeut, svećenici te mladi volonteri - učenici medicinskih i fizioterapeutskih razreda Srednje škole Pakrac “Ambasadori dobročinstva“.
   Kao škola sudjelovali smo u EU projektu „Volonteri iz školskih klupa“ te kroz njega uveli model kako osposobiti i usmjeriti učenika u volontera. Na ovaj način želimo potaknuti učenike na kvalitetno korištenje slobodnog vremena. Svi učenici su upoznati sa mogućnošću volontiranja kroz satove razrednika, roditelji su upoznati na roditeljskim sastancima, a isto tako upoznato je i nastavničko vijeće. Kad se učenici jave, prođu razgovor o motivaciji i kratko psihološko testiranje. Nakon toga svi prođu edukaciju o komunikaciji, volontiranju i odlasku u kuću bolesnika. Prednost nam je što su učenici medicinskih usmjerenja pa edukacija iz zdravstvene njege nije potrebna. U zajednici djelujemo tako da provodimo razne preventivne akcije mjerenje krvnog tlaka, određivanje razine šećera u krvi, provođenje higijene nepokretnih bolesnika, previjanje rana, šetnja pacijenata, čitanje priča, odlasci u trgovinu, liječniku; provodimo vrijeme s oboljelima i kratimo im teške dane.

16:45 - PAUZA
17:15 -

Antonela Czwyk Marić, AZOO - Podružnica Split: „Anatomija učiteljskog poziva“

  

17:45 -

Đurđica Stanešić, Škola za medicinske sestre Mlinarska: „Worldskill, Euroskill i Worldskill Croatia - novi model natjecanja učenika strukovnih škola“

  Djelatnosti različitih profesija obilježene su brojnim čimbenicima rizika za razvoj bolesti koje se povezuju s radom. Zaposleni u zdravstvu izloženi su različitim štetnostima, od temeljnih kakvi su primjerice kemijski i biološki agensi, do modernih koji su povezani sa stresom na radnom mjestu. Medicinske sestre kao najbrojnija profesija unutar zdravstvenog sustava posebno su podložne bolestima vezanima uz rad, a posebno su opterećene smjenskim radom, spolom, fizičkim zahtjevima, suočavanjem sa smrću, nedovoljnom izobrazbom u odnosu na sve brojnije zahtjeve, podčinjenošću te drugim opasnostima. Medicinske sestre nedovoljno su upoznate sa mogućim štetnim čimbenicima koje susreću na poslu. To se prije svega odnosi na mlade pripadnike profesije koji kroz školovanje nisu usvojili specifična znanja o zaštiti na radu u profesionalnom kruženju medicinskih sestara. Cilj ovog rada je prikazati rezultate istraživanja o znanju i stavovima učenika završnih razreda medicinske škole o radu na siguran način s ciljem očuvanja vlastitog zdravlja. Istraživanje je provedeno u svibnju 2016. godine, sudjelovalo je 103 učenika 5. Razreda Škole za medicinske sestre Mlinarska. Temeljem provedene ankete može se utvrditi da učenici imaju pozitivne stavove prema usvajanju sadržaja koji su povezani sa radom na siguran način. Također, učenici imaju određene vještine koje imaju svrhu zaštite od bolesti uzrokovanih radom, međutim kognitivno ne povezuju razloge tih vještina jer su evidentne manjkavosti o znanjima čimbenika koji dovode do takvih bolesti.

18:15 -

Sandra Samošćanec, Škola za medicinske sestre Mlinarska: „Projekt od A do Z“

  Prema izvješćima s prošlih „Dana E-medica-e“ postoje projekti s minimumom suradnje i slabom angažiranosti učenika. Nedostatak ili manjak suradnje sigurno proizlazi iz poteškoća pred kojima se svaki tim nađe prilikom ostvarivanja planiranog. Ponekad je te poteškoće teško savladati. Slaba angažiranost učenika ovisi o nizu utjecaja, ali i o samim članovima tima.
   Cilj ovog predavanja je pokazati kako je moj tim u praksi savladao prepreke koje su sada ostale iza nas, te kako su sami učenici pronalazili izlaz kada „nije bilo vrata“. Problemi koji se iz godine u godinu postavljaju pred timove su udaljenost, nedostatak financija, neraspoloživost resursa i mnogi drugi. Ti isti problemi mučili su i nas. Kako za sve naizgled nemoguće misije postoje rješenja, tako smo mi bili zajedno iako nisu svi mogli doći na istu lokaciju. Vidjeli smo neke od sudionika iako nisu imali pristup tehnici kako bi održali videokonferenciju. U planiranju je bila zamišljena jedna metoda, a učenici su pronašli drugu za postizanje cilja.
   Projekt je proces koji teče iz dana u dan, prilagođava se, nadograđuje, raste. S projektom se svi koji ga rade upoznaju, sazrijevaju, uče. Dobro odrađenim postupcima dolazi se do željenog rezultata. Postignut cilj je potvrda svakog projekta, ali zadovoljstvo članova tima je kruna svega.

     
15:00 - SPORT I REKREACIJA 
(Moderatori: Aleksandra Acalin i Luka Plazina ...)
    Sportska natjecanja (odbojka, graničar, Mala olimpijada…)
Točan raspored događanja ovisi o broju ekipa i bit će izvješen na OGLASNOJ PLOČI

   17,00-18,00 - Plesna radionica: Što mozak zna o plesu? (voditelj Petra Šimunić)

   19:00 -
Večera

    - Od 20:00 do 21:00 sati dogovor koordinatora (voditelja) učeničkih projekata sa tehničkom podrškom Smotre o zahtjevima, zamjeni i pripremi prezentacija za subotu, 06. travnja 2019.

    21:00 - KVIZ za učenike (ekipe će se formirati prije, u popodnevnim satima)
    22
:00 - Zajedničko druženje - (moguće Karaoke)
  - Bazen radi do 02:00 sata

 

Subota, 06. travnja 2019.


 


Prezentacije zajedničkih projekata:
 

Moderatori:  Sanja Perić i Jelena Lučan
09:00 - „Život s hemodijalizom" - Srednja škola Pakrac, Medicinska škola „Draginja Nikšić“ Sremska Mitrovica, Pomorska škola Zadar, Srednja stručna škola Miloš Crnjanski, Kikinda i Srednja škola Dalj
09:15 - „Balans - platforma života" - Medicinska škola Šibenik, Srednja škola Pakrac
09:30 - „Inovativne terapije u tretmanu karcinoma" - Škola za medicinske sestre Vrapče, Škola za medicinske sestre Mlinarska, Zdravstvena škola Split i Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd
09:45 - „Jedan dan bez mobitela" - Škola za medicinske sestre Mlinarska, Škola za medicinske sestre Vrapče, Srednja škola Dugo Selo i Medicinska škola Šibenik
10:00 - „Tradicija koja liječi" - Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar, Srednja škola Braća Radić Kaštel Štafilić i Zdravstvena škola Split
10:15 - „Trgovina organima" - Srednja škola Čakovec, Srednja škola Pregrada i Medicinska škola Šibenik
10:30 - „Stisni il' pokaži zube" - Škola za medicinske sestre Vrapče, Srednja medicinska škola Slavonski Brod, Zubotehnička škola Sarajevo, Zubotehnička škola Beograd i Srednja škola Dugo Selo

10:45
- PAUZA
 
Moderatori:  Rafaela Božić i Sandra Samošćanec
 11:15 - „Terapijski psi" - Škola za medicinske sestre Vrapče, Srednja škola Braća Radić Kaštel Štafilić, Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
11:30 - „Ritam s konjem" - Srednja škola Čakovec, Srednja škola Viktorovac, Sisak
 11:45 - „Do zdravlja na dva kotača" - Srednja škola Viktorovac i Medicinska škola Bjelovar
 12:00 - „Kreativno učenje" - Medicinska škola Pula, Srednja zdravstvena in kemijska šola Novo mesto, Medicinska škola Beograd, Zdravstvena škola Split
 12:15 - „Yoga 2" - Srednja škola Viktorovac Sisak, Srednja škola Čakovec i Medicinska škola Bjelovar
 12:30 - „Priča kao lijek" - Škola za primalje Zagreb i Zdravstvena škola Split
 12:45 - „Medicina kroz književnost“ - Škola za medicinske sestre Mlinarska, Medicinska škola „Draginje Nikšić“ Sremska Mitrovica, Srednja škola Bedekovčina i Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar
 
13:00 - PAUZA ZA RUČAK
 

  Strukovna predavanja za nastavnike (Kongresna dvorana Hotela „WELL")
 
- Ovaj blok prezentacija odvija se paralelno sa učeničkim radionicama i sportskim događanjima

Moderator:  Verica Elveđi i Antonela Czwyk Marić
15:00 -

Antonela Czwyk Marić, AZOO - Podružnica Split: „Digitalni alati i aplikacije za učenje anatomije” (radionica)

   

15:45 -

Aleksandra Vidoša i Irena Crkvenac, Škola za medicinske sestre Vrapče: Primjena plana stjecanja kompetencija - primjer dobre prakse“

   Satnica obrazovanja u izobrazbi medicinskih sestara opće njege obuhvaća 4600 sati teoretske i kliničke izobrazbe, gdje na teoretski dio otpada najmanje jedna trećina, a na trajanje kliničke izobrazbe najmanje jedna polovina minimalnog trajanja izobrazbe (Članak 31. stavak 3. Direktiva 2005/36/EC). I dalje se radi na optimizaciji rasporeda u skladu s razvojnim planom i mogućnostima škole, a u interesu učenika, postizanju kompetencija na što kvalitetniji način, uz moguća rasterećenja.
   Okvirom nacionalnoga kurikuluma sustav odgoja i obrazovanja jasno se određuje i usmjerava k razvoju kompetencija kao međusobno povezanih sklopova znanja, vještina i stavova koji su preduvjet uspješnoga učenja, rada i života u 21. stoljeću. Protokol o izostajanju s vježbi unaprijeđen je izradom plana stjecanja kompetencija što se pokazalo vrlo korisnim. Individualno se pristupalo i planiralo u suradnji s učenikom temeljem propuštenih kompetencija.
   Smatra se da ovako imamo priliku u suradnji s učenicima osmisliti model kojim mogu postići planirane ishode, naravno ako pokažu interes i ulože dostatan trud.

16:15 -

Ivica Matić, Škola za medicinske sestre Mlinarska: Priznavanje ishoda učenja stečenih tijekom međunarodne mobilnosti“

    Međunarodna mobilnost kao skup aktivnosti s ciljem stjecanja novih i proširivanja stečenih znanja i vještina sve više postaje dio obrazovnog konteksta u Republici Hrvatskoj. Razlog je ponajprije članstvo u Europskoj uniji, čime je otvoren pristup brojnim programima sa svrhom obrazovanja i osposobljavanja, najčešće Erasmus+.
   Vrednovanje i ocjenjivanje ishoda učenja sudionika jedna je od najvažnijih aktivnosti u procesu Erasmus+ projekta. Ono treba biti usklađeno s trajanjem mobilnosti i ishodima učenja koji se stječu, ali i politikama ustanova koje sudjeluju u programu.
   U svrhu omogućavanja priznavanja postignuća polaznika stečenih tijekom razdoblja mobilnosti razvijen je Europski kreditni sustav u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju (ECVET). Ovaj instrument za mobilnost i priznavanje temelji se na konceptima i procesima koji se sustavno primjenjuju zbog uspostave zajedničkog i svima razumljivog jezika namijenjenog transparentnom prijenosu i priznavanju ishoda učenja.
   Škola za medicinske sestre Mlinarska već pet godina kontinuirano provodi mobilnosti svojih učenika kroz projekte u okviru Erasmus+ programa. U priznavanju razdoblja mobilnosti kao sastavnog dijela polaznikova procesa obrazovanja Škola koristi ECVET instrument te sve njegove prednosti poput povećavanja ugleda škole, jačanja učeničke konkurentnosti, priznavanja postignuća stečenih tijekom mobilnosti i povećanja transparentnosti kvalifikacija.

16:45 - PAUZA
17:15 -

Ljiljana Grginović i Verica Elveđi, Medicinska škola Ante Kuzmanića Zadar: Projektna nastava

   Ubrzani način života, dostupnost informacija kroz različite medije i društvene mreže, te drugačiji interesi mlađe populacije zahtijevaju drugačiji pristup podučavanju u kojem će učenik biti aktivno uključen u kreiranje nastavnih sadržaja i načina podučavanja. Učenik se više ne zadovoljava već viđenim načinima podučavanja i traži od nastavnika drugačije i zanimljivije sadržaje i organizaciju nastavnog sata. Primjenom projektne nastave u redovnom obrazovnom ciklusu omogućavamo učenicima da uče tako što će živjeti nastavne sadržaje. Uključivanjem učenika u aktivne procese učenja omogućava mu se da sam bira nastavni sadržaj, određuje cilj koji želi postići, kreira aktivnosti koje će ga dovesti do cilja, a samim tim i željenih ishoda učenja, te evaluacije postignutih rezultata. Projektna nastava pokazala se kao vrlo učinkovita u provođenju nastavnog plana iz Metodike zdravstvenog odgoja. Cilj ovog rada je pokazati pozitivne učinke na usvajanje nastavnih sadržaja iz Metodike zdravstvenog odgoja kroz primjenu projektne nastave u petim razredima, smjer medicinska sestra općeg smjera.

17:45 -

Renata Bule, Medicinska škola Pula: Zdravstvena pismenost za samostalan život“

   Problem nedostatne zdravstvene pismenosti je problem na lokalnoj, regionalnoj nego i na državnoj ali i globalnoj razini. Sve to rezultira velikim opterećenjem zdravstvenog sustava, velikih financijskim izdacima i za razvijenije zemlje nego što je to Hrvatska.
   Projektom ' Zdravstvena pismenost za neovisan život' zamišljeno je sustavno pristupanje rješavanju ove problematike.
   Kroz razvijanje novog predmetnog kurikuluma u kojemu aktivno sudjeluju učenici iz partnerskih zemalja te razvijaju suradničko učenje i jezične kompetencije, poboljšale bi se postojeće strukovne vještine i znanja ali i stekle nove vještine neophodne za provođenje zdravstvenog odgoja.
   Stručne kompetencije učenika usmjerenja medicinska sestra/medicinski tehničar opće njege te fizioterapeutski tehničar/tehničarka u smislu zdravstvenog odgoja koriste se isključivo u kurativne a skoro nikako u preventivne svrhe.
   Učenici će transnacionalnom mobilnošću koju su proveli u sklopu projektnih aktivnosti upoznati nove zdravstvene sustave, primijeniti znanja za razvoj kurikuluma te koristeći takva znanja provoditi zdravstveno opismenjavanje stanovništva od najranije dobi. Planirano je da učenici provode edukaciju u OŠ centar Pula te romskom vrtiću Pula u trajanju od 74h, pod mentorstvom nastavnika te liječnika ZZJZIŽ strateškim partnerima projekta.
Cilj projekta je stjecanje novih vještina učenika, razvoj novog kurikuluma koji će sustavno riješiti probleme zdravstvene pismenosti stanovništva a sve u svrhu korištenja i poznavanje usluga zdravstvenog sustava te boljeg snalaženja pojedinca u zdravstvenom sustavu.
   Projektna nastava i aktivno uključivanje učenika u kreiranje nastavnog procesa rezultiralo bi većom konkurentnošću na tržištu rada, većom uključenošću učenika u jedinice lokalne i regionalne uprave kao i boljim kompetencijama. Učenici bi razvijali suradničko učenje kroz transnacionalnu mobilnost te poboljšali jezične kompetencije.
   Osnivanjem portala i komunikatora predviđenim projektom očekuje se dodatno poboljšanje učeničkih kompetencija i znanja.
   Planirano trajanje projekta je 12 mjeseci, pri čemu se svakako očekuje daljnje provođenje projektnih aktivnosti i stvaranje novih zainteresiranih strana.

18:15 -

Mirhada Šehić, Medicinska škola Pula: Starost nije bauk“

   Projektom je učenicima u usmjerenjima medicinska sestra opće njege/medicinski tehničar opće njege i fizioterapeutski tehničar/fizioterapeutska tehničarka pružena priliku da steknu vještine i znanja u radu s korisnicima umirovljeničkih domova i starijim osobama koji nisu u domovima već borave u svojim kućama ili stanovima, a dio su starije populacije koja je jedna od najosjetljivijih skupine stanovništva. Kroz dvotjedni rad u umirovljeničkim domovima i referentnim centrima za starije osobe u Irskoj, 45 učenika u pratnji 5 nastavnika dobili su priliku da znanja stečena kroz srednjoškolsko obrazovanje primijene i usavrše u inozemnom okruženju te stekli odgovarajuće kompetencije kako bi po završetku srednje škole bili konkurentniji na europskom tržištu rada, da educiraju druge i postanu dobar primjer kako pravovremenim djelovanjem i poučavanjem možemo u budućnosti stvoriti aktivnu i zdravu stariju populaciju. Projekt se provodi dvije godine, a u tom razdoblju uključili smo veći broj učenika iz više razreda usmjerenja medicinska sestra opće njege /medicinski tehničar opće njege i fizioterapeutski tehničar /fizioterapeutska tehničarka i time dobili na održivosti samog projekta koji za cilj ima brigu o posebnoj skupini pacijenata, odnosno stanovništva pa i svih nas koji smo dionici u ovom projektu.
   Ovaj oblik mobilnosti pružio je učenicima priliku za usavršavanje već stečenih strukovnih znanja i stjecanja novih u obliku specijalističke, psihološke i socijalne edukacije u cilju internacionalizacije istih u daljnjem radu.
Kroz boravak u Irskoj i rad u umirovljeničkim domovima, učenici su stekli nove vještine, a također su poboljšali komunikacijske vještine na engleskom jeziku i susresti se s kulturom zemlje domaćina. Upoznali su nove tehnologije i suvremene metode rada, razne aktivnosti koje se provode u referentnim centrima i domovima za starije u Irskoj koje nemaju priliku vidjeti u Hrvatskoj.
   Učenici su osvijestili važnost vrijednosti europskog građanstva, kao što su tolerancija, prihvaćanje različitosti, međusobno razumijevanje i suradnja.

     
15:00

 

-

 

SPORT I REKREACIJA 
(Moderatori: Aleksandra Acalin i Luka Plazina ...)
Točan raspored događanja ovisi o broju prijavljenih ekipa i bit će izvješen na oglasnoj ploči.
   17:00-18:00 - Pričaonica: Priča kao lijek - (Maja Feil Ostojić s učenicima i suradnicima)
   18:00-19:00 - Sat Yoge (Srednja škola Viktorovac)


     19
:00 -  Zajednička večera

 
    21:00 - KVIZ učenika i mentora (mješovite ekipe)
     20:00 - 02:00 - Noćno kupanje uz glazbu

 

Nedjelja, 07. travnja 2019.

Moderatori:  Edin KadićZlatica Šimunović
10:00 - Najava novih projekata za 13. Smotru „Dani E-medica 2020."
11:30 - Proglašenje Najboljeg učeničkog rada 12. Smotre „Dani E-medica 2019.“
  - Proglašenje Najbolje prezentacije 12. Smotre „Dani E-medica 2019.“
  - Dodjela medalja pobjednicima sportih natjecanja i kvizova
  - Podjela potvrdnica školama sudionicama 12. Smotre „Dani E-medica 2019."
     
12:00 - Završetak 12. Smotre „Dani E-medica 2019."

    
Pokrovitelji i sponzori 12. Smotre „Dani E-medica 2019.“  Pokrovitelji i sponzori 12. Smotre „Dani E-medica 2019.“ Minimiziraj
 
     

POD POKROVITELJSTVOM:


      Pod pokroviteljstvom                                       

 
  

                                 


...................................................................................................................................................................................................

ZLATNI SPONZORI:
  
 

                                   
 
...................................................................................................................................................................................................

SPONZORI
:
 

 
 
                                        


                                                                       

      
 

    
 Zahvaljujemo na potpori projektu „E-medica": Minimiziraj

  
© 2019 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti
DotNetNuke® is copyright 2002-2019 by DotNetNuke Corporation