en-UShr-HR
Traži
17. studenog 2018. ..:: O projektu » Realizacija učeničkih projekata ::..   Prijava
    Postupci realizacije učeničkih projekata   Postupci realizacije učeničkih projekata Minimiziraj

 


Postupci prijava, tijeka pripreme i završetka izrade zajedničkih učeničkih projekata

 

   Na sastanku članova Organizacijskog odbora i koordinatora škola (Terme Tuhelj, 10. veljače 2018.) doneseni su zaključci postupaka prijave, tijeka pripreme i završetka izrade novih učeničkih projekata za sljedeću godinu, a time i pripremama za Smotru „Dani E-medica“:

  1. Školski koordinatori (u dogovoru s ravnateljima) su jedina poveznica s Organizacijskim odborom, Programskim odborom i drugim školskim koordinatorima, što znači da sve aktivnosti vezane uz projekte (prijave projekata, razmjene, događanja…), odvijaju preko školskih koordinatora.
    Također, svi upiti škola, voditelja/mentora, promjena podataka na mrežnim stranicama i ostalih eventualnih nejasnoća vezanih uz projekt E-medica prema Nacionalnom voditelju projekta (Edinu Kadiću) odvijaju se posredstvom školskog koordinatora.

  2.  Školski koordinatori Škole nositelja projekta, u suradnji s mentorom/ima, prijavljuju učeničke projekte, s cjelovitim opisom projekta na prijavnom obrascu, na hrvatskom i engleskom jeziku. Potrebno je detaljnije SVE o projektu popuniti, te napisati i sinopsis aktivnosti projekta, a sve sa ciljem kako bi vaša prijava zainteresirala druge koji vam se mogu pridružiti u projektu. Tako popunjenu prijavu dostavljate Nacionalnoj voditeljici učeničkih projekata, Zlatici Šimunović, zlatica.simunovic@skole.hr

  3. Po objavljivanju projekta na ovim našim službenim mrežnim stranicama, u rubrici Projekti -> Najave projekata (www.e-medica.hr/hr-hr/projekti/najaveprojekata.aspx), škole koje žele biti partneri/suradnici na projektima povezuju se preko svog školskog koordinatora s koordinatorom škole koja je projekt predložila.

  4. Školski koordinator škole nositelja projekta PONOVO šalje Zlatici Šimunović dopunjeni prijavni obrazac - sa svim suradnicima sa kojima su dogovorili suradnju na tom projektu.

  5. Tada se projekt „seli“ u rubriku Projekti -> Projekti u tijeku (www.e-medica.hr/hr-hr/projekti/projektiutijeku/1projekt.aspx) i time službeno i započinje. Tada više ne bi trebalo biti izmjena u projektu, a ukoliko ih bude treba ih poslati kao poseban dokument o tijeku projekta koji će biti objavljen na mrežnoj stranici samog projekta.

  6. Svi školski koordinatori trebaju ŠTO PRIJE/ODMAH provjeriti podatke u rubrici Škola (lijevi stupac - Škole "E-medica", Inozemne škole i Partnerske škole) i u rubrici Kontakti gdje se nalaze popisi školskih koordinatora sa točnim email adresama, te provjerene podatke dostaviti na e-mail Edinu Kadiću, e-kadic@medskolazd.hr (poslan dopis). Ovi podaci su potrebni kako bi se izvršila provjera upisanih podataka, podatci koordinatora i škola, te njihovih e-mail adresa za sigurnu daljnju komunikaciju putem mailing liste, te popis svih prijašnjih voditelja i mentora kako bismo i to potvrdili i objavili na mrežnim stranicama svake škole.
    Voditelje i mentore za ovu godinu dopisivati ćemo u rubriku Škola (Škole "E-medica", Inozemne škole i Partnerske škole) kada budu prijavljeni projekti.

  7. Kad krene realizacija projekta sve aktivnosti (razmjene učenika, video-konferencije……), školski koordinator prikuplja od mentora i šalje Nacionalnoj voditeljici razmjene učenika, Nataliji Šnidarić, natalija.snidaric@skole.hr posredstvom koje će sve biti objavljeno na mrežnoj stranici projekta i u rubrici Razmjene -> Realizirane razmjene učenika

  8. Projekt mora biti isključivo rad učenika, (u prijavnom obrascu taj dio nikako ne možete ostaviti prazan), a mentori su zaduženi da im omoguće različite načine suradnje s drugim učenicima, te da nadgledaju provedbu i savjetuju način realizacije projekta. Posebno napominjemo, podsjećamo da se u konačnoj prezentaciji projekta treba vidjeti SURADNJA učenika što znači da na završnoj prezentaciji ne upisujemo koja je škola koji dio projekta, posla radila.
    Također, prilikom izlaganja završne prezentacije na Smotri nije potrebno da se učenici predstavljaju (niti zahvaljuju) tijekom izlaganja, jer se popis učenika upisuje u prezentacije. Na prvom slajdu trebaju pisati nazive škola koje sudjeluju u projektu, a slijedeći ili zadnji slajd može sadržavati imena učenika (i mentora).

  9. Tijekom rada na projektu preporuka je da se Zlatici ili Nataliji šalju dokumenti vezani uz realizaciju projekta (npr. sadržaje za učenje, literaturu, ankete, upitnike i sl.) kako bi se isto moglo objavljivati na mrežnoj stranici projekta kao njegov sastavni, a koji se nalazi ispod prijave projekta - Dokumenti projekta. Time se može vidjeti razvoj projekta, pratiti njegove faze, a time i ostalim sudionicima pokazati kvalitetu realizacije samog projekta.
    Prvi takav dokument trebao bi biti sinopsis projekta kojeg čete poslati zajedno sa prijavnim obrascem.

  10. Svi učenički projekti trebaju biti vezani uz zdravstvenu tematiku, direktno ili indirektno, a odabiru se po interesima UČENIKA.

  11. Zbog podrške projektu E-medica i odnosa prema našim Agencijama i Ministarstvu, a sa ciljem uvrštavanja E-medica u projekte i smotre na nacionalnoj obrazovnoj razini, službeni nositelji projekta mogu biti samo zdravstvene škole Republike Hrvatske.
     


    
 Zahvaljujemo za potporu projektu E-medica: Minimiziraj

  
© 2018 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti
DotNetNuke® is copyright 2002-2018 by DotNetNuke Corporation