en-UShr-HR
Traži
19. studenog 2018. ..:: Projekti » Etape projekta ::..   Prijava
 PRIJEDLOG izvedbe projekta po etapama Minimiziraj

1. ETAPA RADA NA PROJEKTU

- planiranje, ustroj, uspostavljanje dokumentacije, edukacija suradnika, postavljanje osnova za rad projektnog tima

VRIJEME PRIJAVA : do ............ 2013.

STRATEGIJA IZVOĐENJA 1. ETAPE PROJEKTA

  • Izrada okvirnog plana rada i njegova prezentacija najavljena je  u Dugoj Uvali.
  • Informiranje učenika i nastavnika zdravstvenih škola o projektu
  • Uspostavljanje komunikacije:
      • Polycom PVX
      • AdobeConnectPro
      • Skype
      • Live Meeting
      • E-mail
      • Forumi
  • Edukacija i određivanje dinamike i sadržaja rada u radu sa strukovnim voditeljima i koordinatorima zdravstvenih škola
  • Osiguravanje prostornih, programskih i tehničkih uvjeta u školama
  • Donošenje prijedloga tema za učeničke projekte
  • Odabir dva do tri učenika, njihova edukacija i pružanje pomoći u realizaciji projekta
  • Komunikacija između svih sudionika projekta
  • Poticanje izrade podstranice "Aktivnosti" pojedinih zdravstvenih škola na portalu "E-medica" radi boljeg  upoznavanja sudionika projekta
  • Praćenje rada u pripremi projekta, analiza učinjenog, uočavanje problema i rizika, rješavanje problema i stalna koordinacija i suradnja sa strukovnim voditeljima i koordinatorima škola
  • Evidentiranje i dokumentiranje rada prve etape projekta
  • Izrada instrumentarija za evaluaciju

PRIJEDLOG TEMA ZA UČENIČKE PROJEKTE

  • Teme učeničkih projekata trebaju zadovoljiti osnovne kriterije:
    • o da budu zanimljive populaciji sudionika, bliske po dobi i sadržaju
    • da budu sadržajno stručne, u svezi nastavnih planova i programa, ali i medijski popularne
    • da omoguće spoznavanje i učenje novih činjenica, te da u kasnijim fazama projekta omoguće izrade on line sadržaja, pogodnih za e-learning.
    • da su poticajne za iznošenje stavova i za širu diskusiju
    • da omoguće i potaknu razvoj osobnog mišljenja i vježbanje sukoba mišljenja između sudionika
    • da potaknu na istraživanje, analizu, usporedbu i druge (nove) metode rada
    • da ih je moguće pratiti i evidentirati
    • da omogućuju evaluaciju rada

2. ETAPA RADA NA PROJEKTU

- početak izvedbe projekta, pokretanje i ostvarivanje učeničkih projekata prema odabiru tema

VRIJEME REALIZACIJE : od .............. do .............2013.

STRATEGIJA IZVOĐENJA 2. ETAPE PROJEKTA:

  • Stalna komunikacija, dodatna edukacija i praćenje rada strukovnih voditelja i koordinatora zdravstvenih škola
  • Stalna razmjena informacija i koordinacija rada između sudionika projekta
  • Pomoć pri realizaciji početka učeničkih projekata
  • Odabir jedne do dvije predložene teme za učenički projekt
  • Motivacija i povezivanje, te koordiniranje rada između dvije do tri škole koje su voljne i spremne za početak realizacije projekta
  • Izvedba jednog do dva učenička projekta, sudjelovanje na net-sastancima na odabranu temu
  • Praćenje izvedbe projekta, analiza učinjenog, uočavanje problema i rizika, rješavanje problema i stalna koordinacija i suradnja sa strukovnim voditeljima i koordinatorima škola, te voditeljem projekta "E-medica"
  • Evidentiranje i dokumentiranje

 

3. ETAPA RADA NA PROJEKTU

- analiza učinjenog, evaluacija etapa rada i prema tome planiranje nadogradnje projekta

VRIJEME REALIZACIJE: od ............ do .............. 2013.

STRATEGIJA IZVOĐENJA 3. ETAPE PROJEKTA

  • Evaluacija rada prve i druge etape rada
  • Evaluacija djelotvornosti opreme
  • Provođenje ankete za učenike i nastavnike škole u svezi mišljenja o samom projektu i njegovoj dosadašnjoj izvedbi
  • Anketiranje učenika i nastavnika o voljnosti za daljnju realizaciju projekta
  • Predlaganje od strane strukovnih voditelja škola i odabir novih tema za nastavak projekta
  • Provedba učeničkih projekata na Net-sastancima
  • Poticanje učenika za uključivanje većeg broja sudionika na Net-sastancima
  • Poticanje neuključenih zdravstvenih škola na izradu projekata
  • Poticanje nastavnika na uključivanje u projekt
  • Uočavanje problema i rizika
  • Izrada plana za daljnje djelovanje i eventualno poboljšavanje rada i/ili pronalaženje novih metoda rada u sljedećim etapama izvedbe projekta
  • Evidentiranje i dokumentiranje rada

4. ETAPA RADA NA PROJEKTU

- uključivanje većeg broja učesnika, proširenje suradnje, planiranje budućeg razvoja projekta, evaluacija rada

VRIJEME REALIZACIJE: od .................. do .................... 2013.

STRATEGIJA IZVOĐENJA 4. ETAPE PROJEKTA

  • Stalna komunikacija, dodatna edukacija i praćenje rada strukovnih voditelja i koordinatora zdravstvenih škola
  • Stalna izmjena informacija i koordinacija rada između sudionika projekta
  • Proširivanje projekta, odnosno uključivanje većeg broja timova učenika na Net-sastanke
  • Uključivanje nastavnika u samostalne projekte
  • Poticanje nastavnog osoblja na izradu vlastitih projekata koji će također služiti kasnijoj izradi e-learning sadržaja
  • Povezivanje i objedinjavanje s ostalim segmentima projekta "E-medica": učeničke razmjene, održavanje stručnih foruma i video konferencija
  • Nakon uspješnog osamostaljivanja ostalih segmenata projekta i njihovog povezivanja u cjelokupnom projektu "E-medica", planiranje uključivanja i povezivanja inozemnih zdravstvenih škola sa zdravstvenim školam RH
  • Evidentiranje i dokumentiranje rada
  • Završna evaluacija rada

Faze rada na učeničkim projektima:

  • Planiranje i ustroj
  • Početak izvedbe projekta – "puštanje u pogon"
  • Nadogradnja projekta
  • Umetanje novih djelića slagalice
  • Povezivanje segmenata projekta i osamostaljivanje cijelog projekta

 


  
 Zahvaljujemo za potporu projektu E-medica: Minimiziraj

  
© 2018 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti
DotNetNuke® is copyright 2002-2018 by DotNetNuke Corporation