en-UShr-HR
Traži
22. kolovoza 2019. ..:: Projekti » Projekti u tijeku » Život nisu puzzle ::..   Prijava
Projekt Srednje škole Pakrac:  „Život nisu puzzle"  Projekt Srednje škole Pakrac: „Život nisu puzzle" Minimiziraj

 
Život nisu puzzle
 
Projekt Srednje škole Pakrac
 

    ŠKOLE SURADNICE:  1. Srednja škola Pakrac, Pakrac
2. Pomorska škola Zadar
3. Srednja stručna škola
„Miloš Crnjanski“ Kikinda
 
Datum prijave:  31. svibnja 2019.
 
VODITELJI PROJEKTA:  1. Ana Tidlačko (ana.tidlacko13@gmail.com), Srednja škola Pakrac
2. Ivana Supičić
,
Pomorska škola Zadar
3. Vanja Injac
(injac.vanja@gmail.com),
Srednja stručna škola Kikinda
 
Koordinatori 1. Vesna Božić (vesnabozic7@gmail.com), Srednja škola Pakrac
2. Marin Perinić
(marin.perinic@skole.hr)
, Pomorska škola Zadar
3. Vanja Injac
(injac.vanja@gmail.com)
, Srednja stručna škola Kikinda
 
Nositelj Srednja škola Pakrac
 
UČENICI
 
1. Alen Rendula, Srednja škola Pakrac
2. Marija Šapić
, Srednja škola Pakrac
3. Dino Mustać
, Pomorska škola Zadar
4. Vito Stanin
, Pomorska škola Zadar
5. Andrea Dokić
, Srednja stručna škola „ Miloš Crnjanski“ Kikinda
6. Tijana Karić
, Srednja stručna škola „Miloš Crnjanski“ Kikinda
 
Ciljna skupina
 
Učenici 3., 4. i 5. razreda
 
Ciljevi projekta: 
 

Osvijestiti učenike da je život avantura, a ne problem koji treba riješiti.
Istražiti načine suočavanje sa stresom u adolescenciji
Naučiti tehnike borbe protiv stresa.
 

Zadaci: 
 
Definirati stres i stresore
Osvijestiti vlastite emocije i situacije koje ih uzrokuju
Naučiti tehnike pravilnog suočavanja sa stresom
Tehnike pravilnog disanja kao način ublažavanja stresa.
 
Suradnici
 
Mjesto provedbe U školama suradnicama na projektu.
 
Vrijeme trajanja (faze) Od svibnja 2019. do 13. Smotre „Dani E-medica 2020.“
 
Očekivani rezultati Naučiti tehnike borbe protiv stresa
 
Čimbenici rizika:

Izostanak suradnika, financijska podrška.   


    
Sinopsis projekta   „Život nisu puzzle"  Sinopsis projekta „Život nisu puzzle" Minimiziraj

CILJ PROJEKTA:
• Osvijestiti adolescente da život nije slagalica i da ne možemo sve dijelove uvijek posložiti
• Istražiti s kojim problemima se najčešće susreću učenici u srednjim školama
• Istražiti na koje načine se učenici nose s problemima koji se javljaju tijekom njihovog školovanja
• Opisati stres i tjelesne doživljaje povezane sa stresom
• Izraditi anketni upitnik za procjenu razine stresa kod učenika
• Naučiti tehnike suočavanja sa stresom
• Naučiti tehnike disanja kod stresnih situacija
• Naučiti rješavati probleme „korak po korak“

ETAPE PROJEKTA
od svibnja 2019. do 13. Smotre „Dani E-medica 2020“:
Faza 1: dogovor svih škola partnera o planiranim aktivnostima i podjela zadataka
Faza 2: rad učenika na dobivenim zadatcima, provedba istraživanja
Faza 3: sastanak/videokonferencija i/ili razmjena svih partnera radi procjene tijeka projekta
Faza 4: finalizacija projekta – sastanak/videokonferencija škola partnera radi dogovora o prezentaciji rada i rezultata projekta

ZADATCI TIJEKOM SVIH FAZA:
• Stalna razmjena informacija između svih sudionika projekta
• Razvijanje timskog rada
• Poticanje kreativnosti
• Razvijanje tolerancije i poticanje pozitivne komunikacije
• Bolje upoznati i izražavati sebe i svoj identitet ne ugrožavajući druge


    
Razmjena učenika u projektu    „Život nisu puzzle"  Razmjena učenika u projektu „Život nisu puzzle" Minimiziraj
Razmjena učenika

    
 Zahvaljujemo na potpori projektu „E-medica": Minimiziraj

  
© 2019 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti
DotNetNuke® is copyright 2002-2019 by DotNetNuke Corporation