en-UShr-HR
Traži
2. travnja 2020. ..:: Projekti » Projekti u tijeku » Život nisu puzzle ::..   Prijava
Projekt Srednje škole Pakrac:  „Život nisu puzzle"  Projekt Srednje škole Pakrac: „Život nisu puzzle" Minimiziraj

 
Život nisu puzzle
 
Projekt Srednje škole Pakrac
 

    ŠKOLE SURADNICE:  1. Srednja škola Pakrac, Pakrac
2. Pomorska škola Zadar
3. Srednja stručna škola
„Miloš Crnjanski“ Kikinda
 
Datum prijave:  31. svibnja 2019.
 
VODITELJI PROJEKTA:  1. Ana Tidlačko (ana.tidlacko13@gmail.com), Srednja škola Pakrac
2. Ivana Supičić
,
Pomorska škola Zadar
3. Vanja Injac
(injac.vanja@gmail.com),
Srednja stručna škola Kikinda
 
Koordinatori 1. Vesna Božić (vesnabozic7@gmail.com), Srednja škola Pakrac
2. Marin Perinić
(marin.perinic@skole.hr)
, Pomorska škola Zadar
3. Vanja Injac
(injac.vanja@gmail.com)
, Srednja stručna škola Kikinda
 
Nositelj Srednja škola Pakrac
 
UČENICI
 
1. Alen Rendula, Srednja škola Pakrac
2. Marija Šapić
, Srednja škola Pakrac
3. Dino Mustać
, Pomorska škola Zadar
4. Vito Stanin
, Pomorska škola Zadar
5. Andrea Dokić
, Srednja stručna škola „ Miloš Crnjanski“ Kikinda
6. Tijana Karić
, Srednja stručna škola „Miloš Crnjanski“ Kikinda
 
Ciljna skupina
 
Učenici 3., 4. i 5. razreda
 
Ciljevi projekta: 
 

Osvijestiti učenike da je život avantura, a ne problem koji treba riješiti.
Istražiti načine suočavanje sa stresom u adolescenciji
Naučiti tehnike borbe protiv stresa.
 

Zadaci: 
 
Definirati stres i stresore
Osvijestiti vlastite emocije i situacije koje ih uzrokuju
Naučiti tehnike pravilnog suočavanja sa stresom
Tehnike pravilnog disanja kao način ublažavanja stresa.
 
Suradnici
 
Mjesto provedbe U školama suradnicama na projektu.
 
Vrijeme trajanja (faze) Od svibnja 2019. do 13. Smotre „Dani E-medica 2020.“
 
Očekivani rezultati Naučiti tehnike borbe protiv stresa
 
Čimbenici rizika:

Izostanak suradnika, financijska podrška.   


    
Sinopsis projekta   „Život nisu puzzle"  Sinopsis projekta „Život nisu puzzle" Minimiziraj

CILJ PROJEKTA:
• Osvijestiti adolescente da život nije slagalica i da ne možemo sve dijelove uvijek posložiti
• Istražiti s kojim problemima se najčešće susreću učenici u srednjim školama
• Istražiti na koje načine se učenici nose s problemima koji se javljaju tijekom njihovog školovanja
• Opisati stres i tjelesne doživljaje povezane sa stresom
• Izraditi anketni upitnik za procjenu razine stresa kod učenika
• Naučiti tehnike suočavanja sa stresom
• Naučiti tehnike disanja kod stresnih situacija
• Naučiti rješavati probleme „korak po korak“

ETAPE PROJEKTA
od svibnja 2019. do 13. Smotre „Dani E-medica 2020“:
Faza 1: dogovor svih škola partnera o planiranim aktivnostima i podjela zadataka
Faza 2: rad učenika na dobivenim zadatcima, provedba istraživanja
Faza 3: sastanak/videokonferencija i/ili razmjena svih partnera radi procjene tijeka projekta
Faza 4: finalizacija projekta – sastanak/videokonferencija škola partnera radi dogovora o prezentaciji rada i rezultata projekta

ZADATCI TIJEKOM SVIH FAZA:
• Stalna razmjena informacija između svih sudionika projekta
• Razvijanje timskog rada
• Poticanje kreativnosti
• Razvijanje tolerancije i poticanje pozitivne komunikacije
• Bolje upoznati i izražavati sebe i svoj identitet ne ugrožavajući druge


    
Prva razmjena (video-konferencijska) u projektu „Život nisu puzzle“ (04. listopada 2019.)  Prva razmjena (video-konferencijska) u projektu „Život nisu puzzle“ (04. listopada 2019.) Minimiziraj

Prva video-konferencijska razmjena na projektu „Život nisu puzzle“
(04. listopada 2019.)



  U petak, 04. listopada 2019. je održana prva videokonferencija sudionika u projektu „Život nisu puzzle“ između Srednje škole Pakrac i Srednje stručne škole „Miloš Crnjanski“ Kikinda.

   Tema je bila rad na zajedničkom projektu. Sudjelovali su učenici Andrea Dokić i Tijana Karić pod vodstvom mentorice Vanje Injac iz Srednje stručne škole „Miloš Crnjanski“ Kikinda i učenici Marija Šapić, Alen Rendula, Sandra Kozić i Josip Dupor pod vodstvom mentorice Ane Tidlačko.
   Upoznali smo se s idejom projekta "Život nisu puzzle". Zadaci našeg projekta su: definirati stres i stresore, osvijestiti vlastite emocije i situacije koje ih uzrokuju, naučiti tehnike pravilnog suočavanja sa stresom i naučiti tehnike pravilnog disanja kao način ublažavanja stresa. Zaključili smo kako bi bilo najbolje podijeliti zadatke među tri škole uključene u projekt: Srednja stručna škola Kikinda, Pomorska škola Zadar i Srednja škola Pakrac.
   Predloženo je da se napravi anketa kako društvene mreže stresno utječu na mlade, što će smisliti i provesti učenice iz Srednje škole Kikinda te video o stresu koji prosječan čovjek doživi u jednom danu, a snimit će ga učenici Srednje škole Pakrac. Dogovorit ćemo sljedeću videokonferenciju u kojoj će sudjelovati sve tri škole te fizičku razmjenu, ukoliko bude financijski moguće.
   Na kraju video konferencije učenici su dogovorili daljnju suradnju putem društvenih mreža, kreiranjem grupa na platformama Facebook-a i WhatsApp-a.

Marija Šapić    


    
Razmjena učenika u projektu    „Život nisu puzzle"  Razmjena učenika u projektu „Život nisu puzzle" Minimiziraj
Razmjena učenika

    
 Zahvaljujemo na potpori projektu „E-medica": Minimiziraj

  
© 2020 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti
DotNetNuke® is copyright 2002-2020 by DotNetNuke Corporation