en-UShr-HR
Traži
22. kolovoza 2019. ..:: Projekti » Projekti u tijeku » Aqua aerobik ::..   Prijava
Projekt Medicinske škole, Šibenik:  „Aqua aerobik – snaga je u vodi"  Projekt Medicinske škole, Šibenik: „Aqua aerobik – snaga je u vodi" Minimiziraj

 
Aqua aerobik - snaga je u vodi
 
Projekt Medicinske škole Šibenik
 

    ŠKOLE SURADNICE:  1. Medicinska škola, Šibenik
2. Srednja škola Pakrac
3. Farmaceutsko- fizioterapeutska škola Beograd
4. Srednja škola Koprivnica
 
Datum prijave:  15. lipnja 2019.
 
VODITELJI PROJEKTA:  1. Hrvoje Petrović (hrvoje.petrovic1@skole.hr), Medicinska škola, Šibenik
2. Matej Visković
(matej.viskovic@gmail.com),
Srednja škola Pakrac
3. Biljana Vasić
(bixy74@gmail.com),
Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd
4. Vladimir Obranovic
(vobranovic@gmail.com),
Srednja škola Koprivnica
 
Koordinatori 1. Snežana Žaja (crnica24@gmail.com), Medicinska škola, Šibenik
2. Vesna Božić
(vesnabozic7@gmail.com),
Srednja škola Pakrac
3. Biljana Vasić
(bixy74@gmail.com),
Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd
4. Petra Šimunić
(petra.simunic9@skole.hr),
Srednja škola Koprivnica
 
Nositelj Medicinska škola, Šibenik
 
UČENICI
 
1. Karmen Ivanda,  Medicinska škola, Šibenik
2. Tomislav Ivanović
,  Medicinska škola, Šibenik
3. Mislav Rodin
,  Medicinska škola Šibenik
4. Ivo Vrtiprah
,  Medicinska škola Šibenik
5. Ema Žaja
,  Medicinska škola Šibenik
6. Matej Žižak
, Srednja škola Pakrac
7. Domagoj Vonić
, Srednja škola Pakrac
8. Marina Stepanoski
, Farmaceutsko- fizioterapeutska škola Beograd
9. Marija Nikolić
, Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd
10. Sara Simonović
, Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd
11. Andrijana Stojanović
, Farmaceutsko-fizioterapeutska škola Beograd
12. Karlo Špeh
, Srednja škola Koprivnica
 
Ciljna skupina
 
Učenici srednjih škola uključenih u projekt E-medica, zainteresirani učenici iz raznih škola za sudjelovanje u izradi projekta.
 
Ciljevi projekta: 
 

- Proširiti znanje o važnosti tjelesne aktivnosti u životu kao i u samoj fizioterapiji/rehabilitaciji.
-Objasniti način funkcioniranja aerobnih vježbi u vodi, te kako ih pravilno izvoditi, tj. poboljšati.
- Razviti svijest o prevenciji bolesti uzrokovanim nedostatkom tjelesne aktivnosti
- Pregled stručnih članaka na ovu temu te izrada vježbi kojima se pomoću vode poboljšavaju funkcije lokomotornog i kardiorespiratornog sustava
- Upoznati se sa svim benefitima vode.
 

Zadaci: 
 
- objasniti što su aerobne vježbe i kako se one izvode u vodi
- istaknuti važnost vježbi u vodenom mediju
- uočiti rizične skupine za ozljede
- prikazati kroz vježbe kako prevenirati ozljede nastale nedostatkom tjelesne aktivnosti
- prikazati tj demonstrirati vježbe u bazenu
- naglasiti važnost grupnih vježbi i motivacijski faktor koji one donose.
 
Suradnici
 
Mjesto provedbe - Medicinska škola Šibenik, Wellness centar Hotela Olympia, Vodice i Amadria park Šibenik (Solaris Resort)
 
Vrijeme trajanja (faze) Do ožujka 2020. - 13. Smotre „Dani E-medica 2020.“
 
Očekivani rezultati - Učeničkom suradnjom pokušat će se odgovoriti na pitanje da li je aerobik u vodi važan čimbenik u sportu i aktivnostima svakodnevnog života
- Podizanje razine svijesti o vlastitom zdravlju i poticanje zdravih stilova života.
 
Čimbenici rizika:

Nedostatak sredstava, izostanak suradnje.   


    
Sinopsis projekta   „Aqua aerobik – snaga je u vodi"  Sinopsis projekta „Aqua aerobik – snaga je u vodi" Minimiziraj

CILJ PROJEKTA:
- Proširiti znanje o važnosti tjelesne aktivnosti u životu kao i u samoj fizioterapiji/rehabilitaciji.
- Objasniti način funkcioniranja aerobnih vježbi u vodi, te kako ih pravilno izvoditi, tj. poboljšati.
- Razviti svijest o prevenciji bolesti uzrokovanim nedostatkom tjelesne aktivnosti
- Pregled stručnih članaka na ovu temu te izrada vježbi kojima se pomoću vode poboljšavaju funcije lokomotornog i kardiorespiratornog sustava
- Upoznati se sa svim benefitima vode

SAŽETAK
  
Aqua aerobik, poznat još i kao aerobik u vodi, najnoviji je princip vježbanja prihvaćen u cijelom svijetu, a uključuje glazbu i tjelesnu aktivnost. Za ovakvo vježbanje u vodi nije potrebno znati plivati, a u njemu mogu sudjelovati ljudi različite tjelesne kondicije što je velika prednost ove aktivnosti. Trening je siguran i efikasan, a pruža dobru zabavu i osjećaj. Iako je sličan aerobiku na kopnu, u kojoj se fokusira na srčani trening, aerobik u vodi razlikuje se od toga što dodaje komponentu otpornosti na vodu i plutajuću komponentu. Iako se otkucaji srca ne povećavaju koliko i u kopnenom aerobiku, srce radi jednako teško i podvodna vježba zapravo pumpa više krvi u srce. Vježbanje u vodi nije samo aerobik, nego i trening snage orijentiran zbog otpora vode. Pomicanje tijela kroz vodu stvara otpor koji će aktivirati mišićne skupine. Osobe koje nisu pretjerano fizički aktivne uživat će u aqua aerobiku, pretilim ljudima koristit će njegove dobrobiti jer je u sat vremena moguće izgubiti do 600 kcal, dok će se starijima svidjeti jednostavnost i lakoća izvedbe. Gravitacija u vodi djeluje slabije, zbog čega se osjećamo lakšima te je vježbanje lakše i manje naporno, a hidrostatski tlak utječe na naše pokrete. Vježbanje može biti nalik tipičnom aerobiku te se može izvoditi u raznim pozicijama i koreografskim figurama, a također je moguće provoditi vježbe jačanja mišića. Za pravilno vježbanje osoba treba biti uronjena u vodu temperature između 20 i 25º C, što daje osjećaj opuštenosti mišića i vodi do eliminacije mišićne kontrakcije. Cijeli koštano-zglobni sustav se rasterećuje, zbog čega se ova tjelesna aktivnost preporuča osobama koje pate od osteoporoze, imaju bolove u leđima i zglobovima ili visoki krvni tlak.

1. ETAPA (travanj 2019.)
1. dogovor učenika i mentora škole o izboru i prijavi projekta na 13. Smotri Dana E- medice 2. zbor naziva projekta „Aqua aerobik – snaga je u vodi“
3. izrada okvirnog plana projekta
4. ideja projekta je:
- proučiti bolesti i ozljede kod kojih je indicirana i kontraindicirana tjelesna aktivnost u vodi
- poticati kulturu vježbalaštva i rekreacije
- temu projekta uključiti kao sastavni dio nastavnih cjelina strukovnih predmeta
- poticati učenike na samostalno vođenje, analizu, usporedbu, odlučivanje, rješavanje problema, iznošenje stavova, diskusiju i izradu projekta u svrhu edukacije i pripreme za cjeloživotno učenje, napredovanje i istraživački rad u struci
- potaknuti razvoj osobnog mišljenja i vježbanje sukoba mišljenja između sudionika
- poticati učenike na timski rad i suradnju
- prikazivanje projekta na ozbiljan, zanimljiv i edukativan način
- povećati interes za istovremeno proučavanje različitih izvora znaja u svrhu istraživanja, osmišljavanja i izvođenja projekta
- učiniti istraživanje i učenje interesantim i zabavnim
- potaknuti i educirati druge učenike kako bi se uključili u slične projekte
- spoznavanje i učenje novih činjenica
- omogućiti u kasnijim fazama projekta izradu on-line sadržaja, pogodnih za e-learning
- razvoj strategija učenja i životnih vještina
- vršnjačka edukacija
- dogovor koordinatora i mentora oko prijave i ostvarivanja projekta
- najava projekta na Nastavničkom vijeću
- rješavanje problema
- stalna koordinacija i suradnja sa strukovnim voditeljima i koordinatorima škola
evidentiranje i dokumentiranje rada prve etape projekta

2. ETAPA (svibanj, lipanj 2019.)
1. stalna komunikacija, dodatna edukacija i praćenje rada na projektu
2. razmjena učeničkih ideja unutar pojedine škole suradnice kako provesti i ostvariti izradu projekta
3. razmjena informacija, koordinacija i dogovor o načinu provedbe projekta među školama suradnicama
4. određivanje aktivnosti po školama i dogovor za rokove u kojima se zadano treba ostvariti
5. početak učeničkih aktivnosti u izvedbi projekta
6. sudjelovanje na net-sastancima
7. praćenje izvedbe projekta, analiza učinjenog, uočavanje problema i rizika, rješavanje problema i stalna koordinacija i suradnja sa strukovnim voditeljima i koordinatorima škola, te voditeljem projekta "E-medica"
8. evidentiranje i dokumentiranje

3. ETAPA (rujan, listopad, studeni, prosinac 2019.)
1. analiza učinjenog, evaluacija 1. i 2. etape rada
2. planiranje nadogradnje projekta
3. komunikacija među školama suradnicama pomoću video konferencija
4. planiranje 1-2 razmjene učenika u svrhu analize učinjenog kao i dogovora o daljnjim koracima pri izvedi projekta, te u svrhu boljeg međusobnog upoznavanja i neformalnog druženja učenika
5. dogovor o načinu predstavljanja projekta koji je nastao kao produkt timskog rada škola suradnica
6. uvježbavanje predstavljanja projekta
7. ujedinjavanje aktivnosti u jedinstven projekt uz podjelu zadataka
8. evidentiranje i dokumentiranje rada

4. ETAPA (siječanj, veljača 2020.)
1. dorada i uvježbavanje izvođenja projekta
2. komunikacija među školama suradnicama pomoću net sastanaka
3. praćenje rokova za završavanje i slanje gotovih projekata
4. prijava sudionika

5. ETAPA (ožujak 2020.)
- Sudjelovanje na 13. Smotri "Dani E-medica 2020" i predstavljanje projekta


    
Razmjena učenika u projektu    „Aqua aerobik – snaga je u vodi"  Razmjena učenika u projektu „Aqua aerobik – snaga je u vodi" Minimiziraj
Razmjena učenika

    
 Zahvaljujemo na potpori projektu „E-medica": Minimiziraj

  
© 2019 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti
DotNetNuke® is copyright 2002-2019 by DotNetNuke Corporation