en-UShr-HR
Traži
2. travnja 2020. ..:: Projekti » Projekti u tijeku » Terapija glazbom ::..   Prijava
Projekt Medicinske škole, Šibenik:  „Terapija glazbom"  Projekt Medicinske škole, Šibenik: „Terapija glazbom" Minimiziraj

 
Terapija glazbom
 
Projekt Medicinske škole, Šibenik
 

    ŠKOLE SURADNICE:  1. Medicinska škola, Šibenik
2. Srednja zubotehnička škola Sarajevo
3. Zubotehnička škola Beograd
 
Datum prijave:  15. lipnja 2019.
 
VODITELJI PROJEKTA:  1. Jelena Gović (jelena.plavcic@gmail.com), Medicinska škola, Šibenik
2. Kulenović Šemsija
(semsija.kulenovic@gmail.com),
Srednja zubotehnička škola Sarajevo
3. Iva Pilipović
(iva.pilipovic21@gmail.com),
Zubotehnička škola Beograd
 
Koordinatori 1. Snežana Žaja (crnica24@gmail.com), Medicinska škola, Šibenik
2. Ezrema Boškailo
(ezrema.boskailo@live.com), Srednja zubotehnička škola Sarajevo
3. Maja Vračar
(vracarmaja@yahoo.com), Zubotehnička škola Beograd
 
Nositelj: 
Medicinska škola, Šibenik
 
UČENICI
 
1. Ana Mrčela, Medicinska škola, Šibenik
2. Marijana Hrga
, Medicinska škola, Šibenik
3. Kešmer Nihad
, Srednja zubotehnička škola Sarajevo
4. Pekić Amina
, Srednja zubotehnička škola Sarajevo
5. Gledo Muhamed
, Srednja zubotehnička škola Sarajevo
6. Katarina Pešić
, Zubotehnička škola Beograd
7. Emilija Đorđević
, Zubotehnička škola Beograd
 
Ciljna skupina
 
Učenici zdravstvenih škola.
 
Ciljevi projekta: 
 

Projekt ima za svrhu predstavljanje terapije glazbom i njenih dobrobiti učenicima kroz predavanja.
KOGNITIVNI ISHODI: definiranje i opisivanje terapije glazbom, uočavanje i povezivanje utjecaja glazbe na osobnost pojedinca i njezinih dobrobiti, odabiranje i upotrebljavanje naučenih koncepata, mogućnost vrednovanja i kritičkog odnosa prema činjenicama iz područja navedene terapije.
AFEKTIVNI ISHODI:
spremnost na suradnju i suradničko učenje, izražavanje samopoštovanja i poštovanja prema drugima, zastupanje kulture dijaloga između pojedinaca i skupina, djelovanje u timu, razvijanje komunikacijskih vještina i timskog rada.
PSIHOMOTORNI ISHODI: ovladavanje prezentacijskim i komunikacijskim vještinama.
 

Zadaci: 
 
1. Teoretski:
Proučiti znanstvenu literaturu o teorijama terapije glazbom
Istražiti potencijalne dobrobiti uključivanja glazbe u nastavni proces

2. Praktični:
Provođenje istraživanja potencijalne dobrobiti uključivanja glazbe u nastavni proces u svrhu smanjenja stresa i školske anksioznosti
Izrada projekta
Komunikacija i koordinacija svih sudionika

 
Suradnici
 
Mjesto provedbe Učionica, škola, školska i znanstvena knjižnica, informatičko-komunikacijska tehnologija.
 
Vrijeme trajanja (faze) 1. Faza: svibanj - lipanj 2019. godine - sastanak učenika i mentora
• upoznavanje sudionika sa projektom
• podjela zadataka učeničkim grupama

2. Faza (lipanj 2019.)
• komunikacija i koordinacija svih sudionika putem informacija
komunikacijska tehnologija i razmjena učenika
provođenje istraživanja
3. Faza (rujan - prosinac 2019.)
• dizajniranje projekta
4. Faza (siječanj-ožujak 2020.)
• prezentacija projekta
 
Očekivani rezultati Može se očekivati da će projekt omogućiti mladima usvajanje znanja iz područja glazbene terapije, pomoći im u sazrijevanju i odrastanju te rješavanju njihovih problema. Osim afirmacije kulture slušanja glazbee, sudjelujući u projektu mladi će moći povezivati svoja znanja i iskustva, stvarati i produbljivati suradničke odnose, razvijati samostalnost i kompetencije te dobiti poticaj za cjeloživotno učenje.
 
Čimbenici rizika:

 


    
Sinopsis projekta   „Terapija glazbom"  Sinopsis projekta „Terapija glazbom" Minimiziraj

CILJ PROJEKTA:
Projekt ima za svrhu predstavljanje terapije glazbom i njenih dobrobiti učenicima kroz predavanja.
KOGNITIVNI ISHODI: definiranje i opisivanje terapije glazbom, uočavanje i povezivanje utjecaja glazbe na osobnost pojedinca i njezinih dobrobiti, odabiranje i upotrebljavanje naučenih koncepata, mogućnost vrednovanja i kritičkog odnosa prema činjenicama iz područja navedene terapije.
AFEKTIVNI ISHODI: spremnost na suradnju i suradničko učenje, izražavanje samopoštovanja i poštovanja prema drugima, zastupanje kulture dijaloga između pojedinaca i skupina, djelovanje u timu, razvijanje komunikacijskih vještina i timskog rada.
PSIHOMOTORNI ISHODI: ovladavanje prezentacijskim i komunikacijskim vještinama.

1.Faza (svibanj, lipanj 2019.)
• sastanak učenika i mentora za izbor teme i naziv projekta „Terapija glazbom“
• izrada okvirnog plana projekta
• dogovor koordinatora i mentora oko prijave projekta
• najava projekta na Nastavničkom vijeću
• komunikacija između svih sudionika projekta, voditelja i koordinatora, praćenje rada u pripremi projekta
• rješavanje problema
• analiza rada i dokumentiranje učinjenoga
2. Faza (lipanj 2019.)
• izbor i komunikacija sa školama suradnicima koje su se javile za suradnju na projektu
• razmjena informacija i dogovor o načinu provedbe projekta među školama suradnicama
• sudjelovanje i dogovori koordinatora, voditelja i učenika preko Skypea i maila
• određivanje aktivnosti po školama te podjela zadataka
• dogovor za rokove u kojima se zadaci trebaju ostvariti
• početak učeničkih aktivnosti u izvedbi projekta, uočavanje i rješavanje problema
• stalna komunikacija koordinatora škola sudionica i voditelja projekta, te evidentiranje i dokumentiranje učinjenoga
3. Faza (rujan - prosinac 2019.)
• provedba istraživanja, prikupljanje podataka, analiza prikupljenih podataka
• razmjena prikupljenih podataka oko analiza učinjenog rada u prvoj i drugoj etapi izrade projekta
• razrada plana projekta, mogućnost nadogradnje ili promjene određenih dijelova projekta
• komunikacija, sugestije i savjeti među svim sudionicima o učinjenim zadacima, putem mailova i Skypea te Adobeconnecta
• dogovor o načinu predstavljanja projekta
• evaluacija odrađenog dijela projekta
4. Faza (siječanj-ožujak 2020.)
• moguća razmjena učenika, u jednoj od škola sudionika, radi evaluacije do sad napravljenog
• uvježbavanje izvedbe projekta
• stalna komunikacija među školama suradnicama putem Skypea, mailova i Adobeconnecta
• evaluacija i završetak projekta
• prijava sudionika projekta


    
Razmjena učenika Šibenik-Beograd-Sarajevo u okviru veše zajedničkih projekta  Razmjena učenika Šibenik-Beograd-Sarajevo u okviru veše zajedničkih projekta Minimiziraj

 
Razmjena učenika Šibenik-Beograd-Sarajevo u okviru veše zajedničkih projekta
(25. - 27. rujna 2019.)



  Razmjena učenika Medicinske škole, Zubotehničke škole Beograd, Zubotehničke škole Sarajevo te Farmaceutsko-fizioterapeutske škole Beograd, koje rade na projektima „Uzroci i posljedice kliničke smrti”, „Terapija glazbom”, „Kuga kroz povijest” i „Aqua aerobic-snaga je u vodi” održana je od 25. do 27. rujna 2019. Domaćin razmjene bila je Medicinska škola u Šibeniku.

   Prvi dan učenici i mentori koji rade na projektima, te ravnatelji škola, imali su prvi radni sastanak u prostorima škole. Nakon uvodnog upoznavanja, koordinatorica Medicinske škole i organizatorica ove razmjene Snježana Žaja i ravnateljica Aleksandra Acalin povele su goste u razgledavanje škole te im približile njen rad. Nakon toga, goste smo proveli starom gradskom jezgrom Šibenika, upriličili vožnju brodom kroz šibenski kanal te posjet tvrđavi sv. Nikole. Uslijedio je popodnevni odmor, a potom su gosti posjetili najljepšu ljetnu pozornicu u ovom dijelu Europe na tvrđavi Sv. Mihovila, zaštitnika grada Šibenika.
   Drugi dan započeo je također okupljanjem u školi, a nastavio se obilaskom katedrale Sv. Jakova, spomenika s liste UNESCO-vog kulturnog nasljeđa, te primanjem župana Šibensko kninske-županije Gorana Pauka u Gradskom muzeju. Nakon domjenka kod župana, učenici i mentori vratili su se u školu na radni dio. Na radnom dijelu, po projektima, učenici i mentori napravili su plan za provedbu istih, te izmijenili kontakte i dogovorili načine daljnje komunikacije. Školama koje nisu bile na razmjeni, a sudjeluju u projektima, poslati će se zapisnici s radnog dijela razmjene, po projektima. Poslijepodne drugog dana razmjene je bilo slobodno za neformalno druženje učenika, a večer za njihove mentore.
    Treći dan druženja završili smo izletom brodom u Nacionalni park Krka. Drage goste ispratili smo u 19 sati. Dojmovi ovog susreta iznimno su pozitivni te se veselimo sljedećoj razmjeni i zajedničkom sudjelovanju u izradi i realizaciji projekta.

 Dojmovi učenika:
    „Učenici Medicinske škole u Šibeniku su veoma slični nama. Nasmejana lica, topli pogledi i zagrljaji bili su samo uvod u naša nova prijateljstva. Priredili su nam veliko iznenađenje, a to je bio obilazak grada ispunjen istorijskim znamenitostima, arhitekturom, prirodom i pejzažima koji krase prelepi Šibenik.”: Antea Vuković

   „Ponele smo veliki broj uspomena, naučile o primorskom životu stanovnika Šibenika, njihovoj kulturi i znamenitostima, i čak probale ukusne žižule. Simpatičana naziv i sladak ukus ove voćkice iz Šibenika je našim stomacima ostavio nezaboravnu uspomenu.”: Katarina Pešić

   „Šibenik, grad topline i ljubavi biće na posebnom mestu u našim uspomenama, a mi se nadamo novim susretima sa našim drugarima. Beograd, grad širokog srca, ih željno očekuje i raduje ponovnom susretu. Na ovakvim osećanjima i toplini koju smo osetili za vreme putovanja zahvaljujemo našim domaćinima, i našim nastavnicima, koji su imali poverenja u nas, i učinili nas ponosnim jer smo deo naše Zubotehničke škole.”: Emilija Đorđević




    
Razmjena učenika u projektu    „Terapija glazbom"  Razmjena učenika u projektu „Terapija glazbom" Minimiziraj
Razmjena učenika

    
 Zahvaljujemo na potpori projektu „E-medica": Minimiziraj

  
© 2020 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti
DotNetNuke® is copyright 2002-2020 by DotNetNuke Corporation