en-UShr-HR
Traži
19. rujna 2019. ..:: Projekti » Projekti u tijeku » Terapija plesom i pokretom ::..   Prijava
Projekt Srednje škole Koprivnica:  „Terapija plesom i pokretom"  Projekt Srednje škole Koprivnica: „Terapija plesom i pokretom" Minimiziraj

 
Terapija plesom i pokretom
 
Projekt Srednje škole Koprivnica
 

    ŠKOLE SURADNICE:  1. Srednja škola Koprivnica
2. Škola suvremenog plesa Ane Maletić Zagreb
3. Zrakoplovna tehnička škola Rudolfa Perešina
4. Medicinska škola Šibenik
5. Srednja škola Čakovec
 
Datum prijave:  31. svibnja 2019.
 
VODITELJI PROJEKTA:  1. Petra Šimunić (petra.simunic9@skole.hr) Srednja škola Koprivnica
2. Biserka Šavora
(bsavora@gmail.com) Škola suvremenog plesa Ane Maletić
3. Jelena Jelekovac Lukac (jjelekovac@gmail.com) Zrakoplovna tehnička škola Rudolfa Perešina
4. Željka Turčinov
(zeljkaturcinov@net.hr) Medicinska škola Šibenik
5. Ivana Jurankov
(ivanapt@gmail.com) Srednja škola Čakovec
 
Koordinatori 1. Petra Šimunić (petra.simunic9@skole.hr) Srednja škola Koprivnica
2. Biserka Šavora
(bsavora@gmail.com) Škola suvremenog plesa Ane Maletić
3. Jelena Jelekovac Lukac (jjelekovac@gmail.com) Zrakoplovna tehnička škola Rudolfa Perešina
4. Snežana Žaja
(crnica24@gmail.com) Medicinska škola Šibenik
5. Nikolina Zaplatić Degač
(nzaplatic@hotmail.com) Srednja škola Čakovec

 
Nositelj  Srednja škola Koprivnica
 
UČENICI
 
1. Victoria Savić, Srednja škola Koprivnica
2. Darija Matejaš
, Srednja škola Koprivnica
3. Tea Barčanec
, Srednja škola Koprivnica
4. Karla Žuglić
, Škola suvremenog plesa Ane Maletić
5. Damian Vereš
, Škola suvremenog plesa Ane Maletić
6. Mia Marić, Zrakoplovna tehnička škola Rudolfa Perešina
7. David Buntak, Zrakoplovna tehnička škola Rudolfa Perešina
8. Petra Rajić, Medicinska škola Šibenik
9. Kristina Kunčić, Medicinska škola Šibenik
10. Chiara Tokić, Medicinska škola Šibenik
11. Alen Hajdarović
, Srednja škola Čakovec
12. David Baranašić
, Srednja škola Čakovec
 
Ciljna skupina
 
Srednjoškolci/ke ali i svi ostali koji plešu (iz zabave, rekreativno ili profesionalno)
 
Ciljevi projekta: 
 

- proučavanje različitih izvora znanja u svrhu informiranja, istraživanja, analiza i usporedbi
- rješavanje problema, iznošenje stavova, rasprave, odlučivanje, kritičko mišljenje
- timski rad/suradnja i vršnjačka edukacija
- traženje odgovora na pitanja:
Koje se bolesti i stanja mogu liječiti terapijom plesom i pokretom?
Kako psihoterapija plesom i pokretom djeluje na pojedinca?
Koji se pokreti koriste u psihoterapiji plesom i pokretom?
Tko može provoditi terapiju plesom i pokretom?
 

Zadaci: 
 
- proučiti dostupnu literaturu (knjige, časopisi, web…) - o terapiji plesom i pokretom te postojećim istraživanjima ove teme, posjetiti Polikliniku SUVAG i Waldorfsku školu
- čuti stručno predavanje, razgovarati s predavačem
- razgovarati s psihoterapuetima koji prakticiraju terapiju plesom i pokretom
- prisjetiti se znanja koja su učenici stekli radeći na projektu “Što mozak zna o plesu”
- usporediti stavove i mišljenja o svrsi i važnosti terapije plesom i pokretom
- dogovoriti se o sadržaju i načinu prezentiranja projekta
- razmijeniti se s učenicima suradničkih škola
- pripremiti i prezentirati rad
 
Suradnici - Vedrana Kurjan Manestar, prof. pedagogije, gestalt psihoterapeut, EAGT, ECP,
psihoterapeut pokretom i plesom (RDMP)
- Centar za terapiju kroz ples i pokret "Terpsichore"
- Poliklinika SUVAG
- Waldorfska škola
 
Mjesto provedbe Škole sudionice u projektu, Poliklinika SUVAG i Waldorfska škola
 
Vrijeme trajanja (faze) Svibanj 2019. – ožujak 2020.
Odabir teme projekta (svibanj 2019.)
Odabir škola u suradnji (lipanj 2019.)
Pregled i odabir literature, slušanje predavanja - dogovor daljeg tijeka projekta i zadataka, sužavanje/širenje teme (lipanj 2019.)
Rad na projektu i posjeta navedenim ustanovama (rujan 2019. - siječanj 2020.)
Prva razmjene učenika (rujan 2019.)
Druga razmjena učenika (listopad 2019. )
Treća razmjena učenika (studeni 2019.)
Četvrta razmjena učenika (siječanj 2020.)
Završne aktivnosti i izrada prezentacije projekta (veljača 2020.)
 
Očekivani rezultati Spoznati kako djeluje terapija plesom i pokretom na specifične bolesti te kakvi su rezultati liječenja.
 
Čimbenici rizika:

Vremenska ograničenja.


    
Sinopsis projekta   „Terapija plesom i pokretom”  Sinopsis projekta „Terapija plesom i pokretom” Minimiziraj

Dosadašnje spoznaje
   Radeći na prošlogodišnjem projektu „Što mozak zna o plesu” saznali smo mnogo o ulozi mozga kod plesa. Ples prati čovjeka od pamtivijeka, a u svojim počecima, ples je bio motorička reakcija na određene emocije. Danas, ples ima rekreacijsku, pedagošku, scensku i terapijsku funkciju. Plesna terapija temelji se na ideji da su tijelo i um nerazdvojni te na primjeni plesa i pokreta kao kreativnog procesa, a cilj joj je integrirati emocionalne, kognitivne, socijalne i tjelesne karakteristike svakog pojedinca. Tako će promjene u pokretima djelovati na cjelokupno stanje osobe. Terapija plesom može se koristiti za liječenje teških poteškoća i bolesti, kao što su: gluhoća i nagluhost, sljepoća i slabovidnost, autizam, mentalna retardacija, prihvaćanje invalidnosti i mnogih drugih teškoća i bolesti. Upravo ta terapijska uloga plesa u prevenciji i liječenju nekih bolesti je tema našeg ovogodišnjeg projekta.

CILJ PROJEKTA
Ovim projektom želimo saznati kolika je
moć” plesa u terapiji određenih bolesti te koje su to bolesti koje se mogu prevenirati i/ili liječiti plesom i pokretom.

Koncepcija rada i metodološki postupci
   Udružit ćemo naše sinergije, sastat ćemo se i razmijeniti naša znanja i iskustva prije te nakon obrade stručne literature, čuti stručna predavanja na temu terapije pokretom i plesom te posjetiti Polikliniku SUVAG gdje se koristi pokret u rehabilitaciji i radu s djecom koja imaju problema sa sluhom i govorom. Također, posjetit ćemo Waldorfsku školu u kojoj učenici imaju predmet Euritniju. Euritmija je izvedbena umjetnost i terapijska metoda, pri čemu se pojedine vježbe izvode u skladu s oboljenjem i propisanom liječničkom terapijom.
   Nakon stručnih predavanja, sažet ćemo i raspraviti koja su to stanja i bolesti za koje se može propisati terapija plesom i pokretom, tko ju može propisati, a tko primjenjivati u svrhu liječenja. Tijekom rada na projektu, organizirat ćemo razmjene učenika i mentora škola suradnica te stalnom razmjenom informacija putem društvenih mreža i e-mail-a.
   Kroz provođenje projekta cilj nam je razvijanje timskog rada učenika, poticanje na samostalnost kod pretraživanja stručne i znanstvene literature, poticanje kritičkog mišljenja i kreativnosti te pozitivne komunikacije, međusobnog uvažavanja ideja i prijedloga za provedbu projekta.


    
Razmjene u projektu    „Forenzička antropologija"  Razmjene u projektu „Forenzička antropologija" Minimiziraj

 
1. razmjena


    
 Zahvaljujemo za potporu projektu E-medica: Minimiziraj

  
© 2019 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti
DotNetNuke® is copyright 2002-2019 by DotNetNuke Corporation