en-UShr-HR
Traži
16. studenog 2018. ..:: Projekti » Završeni projekti » Realizirano 2009./2011. » Motivacija učenika za učenje 1 ::..   Prijava
 Škola za medicinske sestre Vinogradska: Motivacija učenika za učenje 1 Minimiziraj

 
Motivacija učenika za učenje 1
projekt Škole za medicinske sestre Vinogradska
 

ŠKOLE U PROJEKTU:

- Škola za medicinske škole Vrapče
- Srednja škola Bedekovčina
novi suradnici:
    - Medicinska škola Varaždin
    - Zdravstveno učilište Zagreb

DATUM PRIJAVE:

 ožujak, 2011.

KOORDINATORI ŠKOLA:

 Ljiljana Borić Miklin

E-MAIL:

 boric-miklin@skole.hr i daniel.basic1@skole.hr


Sažetak


   U ovom projektu sudjelovali su učenici srednjih škola: Škola za medicinske sestre Vrapče, Srednja škola Bedekovčina i Škola za medicinske sestre Vinogradska. Ispitivani su: pokazatelji intrinzične i ekstrinzične motivacije, koji čimbenik najviše utječe na motivaciju u školi te koje osobine nastavnika utječu na motivaciju učenika. Također smo željeli ustanoviti postoji li statistički značajna razlika između motivacije učenika nižih i viših razreda te boljih i lošijih učenika.
   Ukupno je anketirano 635 učenika od prvih do četvrtih razreda. Utvrđeno je postojanje statistički značajne razlike između učenika Srednje škole Bedekovčina i Škola za medicinske sestre Vrapče i Vinogradska. Učenici srednje škole Bedekovčina su motiviraniji za učenje u svim razredima podjednako, od nastavnika očekuju stručnost i spremnost za razvijanje međuljudskih odnosa te je izraženija intrinzična motivacija.
   Učenici Škole za medicinske sestre Vinogradska i Škole za medicinske sestre Vrapče pokazuju pad motivacije za učenjem sa prelaskom u više razrede, na učenje troše sve manje vremena, a od nastavnika očekuju izražen smisao za humor i spremnost za razvijanje međuljudskih odnosa. Motiviraju ih ocjene i pohvala.
   Učenici, koji postižu opći bolji uspjeh, iz svih ispitanih škola, imaju jače izraženu intrinzičnu motivaciju i skloniji su pozitivnijem vrednovanju nastavnikovih osobina kao što su: povjerenje, stručnost, osobnost, spremnost za razvijanje međuljudskih odnosa i zalaganje.
   Rezultati ispitivanja su pokazali potrebu za daljnjim nastavkom istraživanja motivacije učenika za učenjem.

Ključne riječi: učenik, osobine nastavnika, unutarnja i vanjska motivacija


  
 Dokumenti projekta: Motivacija učenika za učenje Minimiziraj

  
 Zahvaljujemo za potporu projektu E-medica: Minimiziraj

  
© 2018 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti
DotNetNuke® is copyright 2002-2018 by DotNetNuke Corporation