en-UShr-HR
Traži
22. srpnja 2018. ..:: Razmjene » Realizirane razmjene učenika » Razmjene 2010. » 12. razmjena Zagreb - Maribor ::..   Prijava
 Razmjena učenika Škole za primalje Zagreb i Zdravstvene in kozmetične šole Maribor Minimiziraj

Posjet učenika Škole za primalje Zagreb Zdravstvenoj in kozmetičnoj šoli Maribor

U petak, 23. travnja 2010. održan je videosastanak između Škole za primalje, Zagreb i Zdravstvene in kozmetične šole Maribor, a na kojem su dogovoreni planovi razmjena učenika koji surađuju na projektu "Jednokratne ili platnene pelene" između ove dvije škole.

Već u petak, 7. svibnja 2010., šest učenica Škole za primalje Zagreb otputovalo je u dvodnevni posjet učenicima Zdravstvene in kozmetične šole Maribor na razmjenu, a u njihovoj pratnji bile su profesorice Ivana Paulin i Konstantina Božak.

DOJMOVI UČENICA:

Dva dana provedena u Mariboru jako su mi se svidjela. Kada smo stigli u učenički dom prvo sam pomislila da će biti jako dosadno jer je dom bio potpuno prazan ( :S) ali na kraju smo se odlično zabavile. Cure koje su provodile s nama vrijeme su bile dobre i strpljive za sva naša pitanja i razgledavanje. Maribor me se dojmio posebno po tom što ima puno mostova koji su veoma blizu jedan drugome. Noćni život Maribora mi se nije svidio, ali potrudile smo se i našle jedan klub koji je bio otvoren i poslije 22 sata.. Tamo smo se ludo zabavile! (:  Pri povratku u dom smo bile vesele i cijelim putem pjevale te se zabava nastavila u sobi.. Ujutro smo se rano probudile,otišle na doručak i kasnije odradili još neke sitnice o našem projektu.. Na kraju smo shvatile da je Slovenija lijepa zemlja i da bi mogli tamo malo češće ;)

Antonia Trošelj, 2.b

Došao je i taj dan....7.svibnja krenuli smo na dugo očekivani put u Maribor.... jedva smo dočekala vidjet njihovu školu tj. dečke u njihovoj školi..... imale smo isplaniranu svaku sekundu boravka u Mariboru....naš raspored počeo je s upoznavanjem i održavanjem našeg prvog sastanka, a zatim smo išle u razgledavanje njihovog rodilišta i pedijatrije... a potom je došlo i vrijeme za malo odmora i spremanje za noćni izlazak... nadale smo se ludovanju do ranih jutarnjih sati, ali toga tamo nema, pa smo se morale zadovoljit i kavicom u kafiću....  no, cure iz Zagreba su se potrudile i našle smo kafić koji radi duže od 22 sata.. .haha.. sljedećeg jutra krenuli smo u razgledavanje grada i u shopping u tamo najveći trgovački centar Europark.... nakon toga došlo  je vrijeme pakiranja kofera i polaganog kretanja za Zagreb.... u cijelom našem boravku pratile su nas naše drage Slovenke Anja, Tanja i Ines....

Tihana Vranek , 2.b

Nikako da smo dočekale taj dan, put u Maribor... U ranim jutarnjim satima smo krenuli na putovanje vlakom,bilo nam je ugodno, neki su i zaspali. Oko 10 sati smo stigli u Maribor tamo su nas lijepo docekali djelatnici škole koju smo posjetili. Kada smo se upoznali sa  nekim djelatnicima i učenicama koje s nama surađuju na tom projektu zajedno smo ručali i malo bolje se upoznavali. Vodili su nas i u njihovu bolnicu gdje su nam dobre sestre govorile o odjelima. Već pomalo umorne stigle smo opet u njihovu školu gdje nas je dočekao miris kave i svježih jagoda (o posljedicama neću govoriti), nakon toga detaljno su nam pokazali sve svoje učionice koje su izvrsno opremljene, nakon što sam vidjela tu opremljenost bila sam tužna, ali me je ta tuga brzo prošla. Navečer su nas ljubazne djevojke  iz Maribora  odvele u grad,prvo smo otišle na kavu zatim u ugodan klub gdje smo se ludo zabavljale uz pokoji koktel. Bilo je i smiješnih situacija kao što je pad Done na sastanku ali sve je na kraju prošlo  u najboljem redu. U subotu smo bile malo umorne a još više nas je uspavala vožnja rijekom Dravom.Sretna sam što sam upoznala nove djevojke i lijepo mi je bilo surađivati s njima.. :) :)

Martina Merkaš, 2.b

Kada smo napokon stigle u Maribor krenule smo u školu da vidimo kako funkcionira njihova nastava. Zadivila me njihova škola i učionice. Čini se da je njihova nastava mnogo zanimljivija nego naša…= (… razgledali smo njihovu bolnicu te grad. Imali smo sastanak za E-medicu. Svi su ljubazni i primili su nas s radošću kao što smo i mi njih posjetili… nakon svih obilaska otišli smo u nedaleko smješten dom u kojem smo same boravile jer su svi otišli za vikend doma… zatim se spremalo za izlazak koji smo jedva čekale… onako prelijepo uređene krenule smo na put u nepoznato. Imale smo sreću jer su cijelo vrijeme uz nas bile 3 slovenke koje su nam pokazale raskoš Maribora i njegovog noćnog života. No otišle smo samo na kavu jer su cure rekle da nemamo gdje za izaći. Ali pošto smo mi ipak iz Zagreba i htjeli smo se zabavit našle smo si klub u kojem smo uživale uz koktele. Nakon odličnog provoda krenule smo u dom na spavanje da bi odmorne ujutro mogle obići Maribor lađom… zatim smo imale slobodno vrijeme koje smo naravno iskoristile za shoping u Europarku. Naučile smo i pokoju slovensku riječ i našim odličnim druženjem pamtit ćemo ovo putovanje. I nakon svega toga oprostili smo se s slovencima i krenu doma… bilo je odlično i radujemo se ponovnom druženju u Zagrebu…=)

Domana Vukman, 2.b

Konačno je došao i taj dan, 7.5.!!! Dan kad smo išle u Maribor, radi projekta E-medice... kad smo napokon stigle, smjestili su nas u jedan od njihovih domova, te nam i poručili da smo navečer potpuno same u domu. Kad smo se smjestile krenule smo u školu.Tamo su nas ljubazno dočekale cure koje rade na istom tom projektu. Upoznale smo se i krenule razgledavati školu. Usput smo razgovarale o projektu i promatrale njihove dečke u školi... bilo ih je jakoo puno..: D   Navečer su nas njihove cure izvele u "izlazak".. .bila je to tek jedna kava i odlazak u Mc'Donalds!!! Ali zato smo se mi Zagrepčanke pobrinule za to i našle jedan profinjeni klub u kojem smo se ludo zabavile :D!!!!
  Sljedećeg jutra rano smo se ustale, otišle na doručak (mmm) i onda natrag u školu. Tamo smo razgovarale o projektu,dogovarale tko će šta raditi i krenule u razgledavanje grada. Na kraju smo završile u njihovom najvećem shoping centru "Europarku" gdje smo se jako najele i krenule malo shopingirati. I na kraju bi htjela zahvaliti bolnici što nas je lijepo primila, te njihovoj školi i domu, a najviše curama koje su s nama radile. Pozz Tanji, Ines i Anji!!!

Ines Janžek, 2.b

Zahvaljujemo za potporu projektu E-medica: Minimiziraj

© 2018 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti