en-UShr-HR
Traži
20. svibnja 2019. ..:: Razmjene » Realizirane razmjene učenika » Razmjene 2018. » 156. razmjena u Mariboru ::..   Prijava
Treća razmjena učenika Zadra i Maribora (28. siječnja - 1. veljače 2019.)  Treća razmjena učenika Zadra i Maribora (28. siječnja - 1. veljače 2019.) Minimiziraj

Treća razmjena učenika Srednje zdravstvene i kozmetike škole Maribor
i Medicinske škole Ante Kuzmanića Zadar
(28. siječnja do 1. veljače 2019.)

U ponedjeljak, 28. siječnja 2019., oko 12 sati, dočekali smo goste iz Zadra u predvorju naše škole i odveli ih u učionicu u kojoj je pripremljeno uvodni program i plan aktivnosti za naredni tjedan, te radu na projektima „Rijetke bolesti II.“ i „Život s Crohnovom bolesti“.

Nakon razgledavanja Škole zajedno smo otišli na ručak u školsku kantinu, a u 15 sati okupili smo se ispred đačkog doma Lizika Jančar i zajedno otišli u razgled grada.
   Na Glavnom trgu u Mariboru nas je dočekao naš vodič koji nam je pokazao brojne znamenitosti Maribora. Istu večer nastavili smo daljnje zajedničko druženje i upoznavanje.
   U utorak smo otišli na izlet u grad Ormož, u kojem smo posjetili psihijatrijsku bolnice. Oko 12 sati smo sa vodičem obišli centar Ormoža, i zadržali se na Kerenčičevom trgu, obišli ormošku crkvu, muzej i kulu. Kasnije smo sa autobusom otišli u posjet Velikoj Nedelje, u kojem smo posjetili Velikonedeljsko kazalište, kulu, crkvu. Po završenom izletu otišli smo na ručak u restoranu u Velikoj Nedelji. U 17 sati smo krenuli nazad za Maribor.
U srijedu, u ranim jutarnjim satima, zajedno sa učenicima iz Zadra imali smo praktičnu nastavu u prostorima UKC Maribora. Učenici iz Zadra su bili raspoređeni na različite odjele po bolnici. Na kraju praktične nastave su također upoznali glavnu sestru UKC koja im je pokazala prostore urgentnog centra. Poslijepodne je bilo rezervirano za razgovore o našim zajedničkim projektima i druženju.
   U četvrtak imali smo zajedno pohađali redovnu nastavu u Školi, a popodne smo otišli na sankanje na Pohorje. Bilo je jako lijepo jer je padao snijeg i bila je prava zimska idila.
   Tjedan je prebrzo prošlo! U petak smo održali videokonferenciju sa Medicinskom školom Ante Kuzmanića Zadar.
   Naravno ostavili smo malo vremena za odmor i pojedinačne želje. Veselimo se i jedva čekamo novo druženje, upoznavanje i nova iskustva.
Kao i uvijek, čekao nas je tužan rastanak, ali je sve ublažavala pomisao da ćemo se opet vrlo brzo vidjeti i družiti. Hvala profesorici Serdarević i Grginović, a i naravno šaljemo jedan poseban pozdrav Verici Elveđi i nadamo se, da ćemo se doskora ponovo vidjeti u Zadru.

Patricija Petek, Maruša Hebar, Amir Alić, Alma Mešić, Esmeralda Kovaćević, Vedran Kresojević i Aleks Lazarević

I još nešto o projektnom radu …

Kao i učenici sa Srednje medicinske škole Zadar, sa prijateljem radim na projektu Rijetke bolesti kojeg ćemo predstaviti u Termama Tuhelj na Danima E-medice. Jako se radujem Danima E-medice. Bio sam već prošle godine i znam, da je jedno vrlo dobro iskustvo. Učenik tamo ne dobije samo znanje o svojoj profesiji, već uspostavi jednu vezu između svojih vršnjaka i đaka iz svih zemalja regije. Jer je to moja zadnja suradnja u projektu E-medice, morate znati, da je projekt na kome radimo, po mome mišljenju jedna teška, ali vrlo zanimljiva tema, o kojoj ćete saznati više u početku travnja u Termama Tuhelj. Vjerujem, da ću vas tamo ponovo sresti u velikom broju i sa nadam novom susretu i Vas sve lijepo pozdravljam iz (našeg i Vašeg) Maribora.

Benjamin Habinc

Naši dojmovi iz Maribora

Ovogodišnja razmjena učenika Zadar - Maribor je protekla izvrsno. Ovo je moje prvo iskustvo i moram reći da sam iznimno zadovoljna onime što sam vidjela počevši od samog sustava njihove škole pa onda i do njih. Iznenađujuće mi je kako samo oni funkcioniraju, kako oni imaju tu neku energiju koja vlada školom te njihov način rada.
   Cjelokupan program je bio odličan, ali moram posebno istaknuti učenike koji su nas vodili kroz sve to. S učenicima njihove škole smo stekli mnoga prijateljstva koja bi naravno nastavili i u daljnjem periodu.
   Ovakva razmjena nas mnogo tome uči, stekli smo mnoga iskustva, a i družili smo se kad god je bilo moguće. I da zaključim, sve u svemu, ovo je bilo iskustvo za pamćenje i nadam se da ćemo se opet susresti.

Ivana Vazgeč

Putovanje u Maribor je za mene bilo jako lijepo iskustvo. Upoznala sam puno novih ljudi te obišla mnoga mjesta i gradove. Definitivno bih htjela ponoviti te se nadam ponovnom dolasku.

Karla Ivić

Kad smo krenuli na put za Maribor, cijelim putem sam razmišljala kako ćemo se provesti, hoćemo li se svidjeti kolegama iz Slovenije? Pri dolasku se na našim licima moglo iščitati uzbuđenje, očekivali smo puno druženja, zabave i smijeha, a mora se priznati da smo dobili i više od toga. Vrijeme koje smo proveli s društvom iz Slovenije ćemo pamtiti još dugo, dugo. Svaki trenutak je bio ispunjen, posjetili smo mnogo zanimljivih lokacija, upoznali smo Maribor, družili se međusobno te razmjenjivali iskustva s prakse.
S   vi se mi nadamo da ćemo našim dragim kolegama moći uzvratiti gostoprimstvo koje su oni nama pružili i da će Zadar njima ostati u srcu jednako koliko i nama Maribor.

Karolina Miloš

Svi su bili vrlo druželjubivi te su nas lijepo ugostili. Družili su se s nama kad god su mogli te su nas proveli kroz grad i vodili navečer na druženje. Bila sam ugodno iznenađena svime što su nam naši prijatelji priredili te se nadam da ću ponovo sudjelovati u projektima E-medice.

Anita Gustin

Zahvaljujemo na potpori projektu „E-medica": Minimiziraj

© 2019 e-medica. Podržano od CARNet (www.carnet.hr) i CITUS d.o.o. (www.citus.hr)   Uvjeti uporabe  Izjava o privatnosti